جلیل زاده در دیدار با رئیس پلیس فتای غرب استان تهران گفت:

نشر و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی از رسالت ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی است

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۷:۰۱
کد خبر: ۴۱۷۱۰۰
نشر و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی از رسالت ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی است
رئیس پلیس فتای غرب استان تهران، در دیدار با رئیس تبلیغات اسلامی شهریار گفت: نشر و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی از رسالت ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، گفت: سرهنگ باقریان، رئیس پلیس فتای غرب استان تهران، با حجت‌الاسلام جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و در رابطه با مسائل مهم فرهنگی تبادل نظر کردند.

گفتنی است، در این دیدار طرفین در رابطه با برگزاری دوره های قرآنی و همچنین اعزام مبلّغان دینی در مناسبت های مذهبی به فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین، سرهنگ باقریان، در این دیدار با اشاره به رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: نشر و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی از رسالت ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی است و در این مسیر، فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با این اداره اعلام می‌کند.

جلیل زاده، نیز ضمن تشکر از سرهنگ باقریان، تصریح کرد:همکاری و تعامل نهادهای فرهنگی و نیروی انتظامی به‌ویژه در روستاها می­ تواند در مسیر رشد و تعالی فرهنگ جامعه و مبارزه با انحرافات موجود موثر باشد.

روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار، در خاتمه متذکر شد: در این دیدار همچنین مقرر شد، حجت‌الاسلام کریم خانی، از روحانیون بومی شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان و به جهت ترویج معارف اسلامی، فریضه جماعت ظهر و عصر را در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اقامه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز