فرماندار خرم آباد مطرح کرد:

جوشکاران و عمده‌فروشان خرم‌آباد باید تا پایان ماه رمضان به خارج از شهرانتقال یابند

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۸:۵۸
کد خبر: ۴۱۷۴۳۲
جوشکاران و عمده‌فروشان خرم‌آباد باید تا پایان ماه رمضان  به خارج از شهرانتقال یابند
سازمان صنعت و معدن بعنوان یک دستگاه متولی و اتاق اصناف باید در راستای دفاع از اعضای خود با اخذ دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی به مقابله با کسبه بدون پروانه کسب و وانت های بدون مجوز بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،فرماندار خرم آباد امروز در جریان نشست  انتقال و ساماندهی صنوف جوشکاران و عمده فروشان شهرستان خرم آباد به خارج از شهر با بیان اینکه  پس از جابجایی دو صنف عمده فروش و جوشکار به خارج از شهر نسبت به جابجایی دیگر صنف ها نیز اقدام خواهد شد، تصریح کرد:با کسبه بدون پروانه عمده فروش و جوشکار در سطح شهر برخورد خواهد شد.

حبیب الله خجسته پور با بیان اینکه با خودروهای وانتی که مجوز پخش مواد غذایی را در سطح شهر و بین خرده فروشان ندارند نیز برخورد خواهد شد گفت:با هر خرده فروشی که از خودروهای وانت بدون مجوز جنس تهیه کند نیر برخورد می شود

وی ادامه داد: سازمان صنعت و معدن بعنوان یک دستگاه متولی و اتاق اصناف باید در راستای دفاع از اعضای خود با اخذ دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی به مقابله با کسبه بدون پروانه کسب و وانت های بدون مجوز بپردازند.

خجسته پور  اظهار کرد: از مدیر شهرک صنوف زاگرس  می خواهیم  که تمام خدمات و امکانات رفاهی را برای واحدهای در نظر گرفته شده دو صنف جوشکار و عمده فروش در این شهرک فراهم کند

وی افزود: طبق گفته شهرداری خرم آباد مدت زمانی به کسبه برای انتقال و جابجایی خود به خارج از شهر داده خواهد شد که در این مدت مقرر باید از شهر خارج شوند.

خجسته پور عنوان کرد: مدت مقرر شده برای انتقال کسبه را تا پایان ماه مبارک رمضان  است لذا شهرداری خرم آباد باید از طریق صداو سیما و یا نصب بنرهایی در سطح شهر به شهروندان اطلاع دهد بزودی دو صنف عمده فروش و جوشکار به خارج از شهر انتقال خواهند یافت.

فرماندار خرم آباد یادآور شد: این دو صنف همزمان در عید فطر به مکان های جدید منتقل خواهند شدو : پس از روز مقرر شده مصوبه های ذکر شده لازم الاجرا شده و با متخلفینی که با قوانین مخالفت می کنند برخورد می شود.

حبیب الله خجسته پور  در خاتمه تاکید کرد: برای انجام بهتر و دقیق تر جابجایی اصناف خود به شخصه به رصد تمام شهر خواهم پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز