با حمایت‌های مالی و معنوی شهرداری برگزار می‌شود؛

یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۵:۲۶
کد خبر: ۴۱۷۴۵۰
یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد با حمایت مالی و معنوی شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سیدسعید سرابی در نشست خبری تشریح برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اظهار کرد: امسال از لحاظ اعتباری شاهد افزایش 20 درصدی اعتبارات دبیرخانه نمایشگاه هستیم که این مبالغ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای این منظور رقمی معادل پنج میلیارد ریال برای یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن مشهد به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد در سطح کشور بی‌نظیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به نقش شهرداری مشهد در برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: در پایان ماه مبارک رمضان نیز قرار است یک نمایشگاه قرآن در مقیاس کوچک‌تر به همت شهرداری مشهد در عرصه میدان شهدا یا حرم مطهر رضوی برپا شود.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که این نمایشگاه را متمایز می‌کند، استمرار در برگزاری مداوم و برجسته شدن موضوع عترت در آن است.

سرابی ادامه داد: بسیاری از مسئولان باور دارند که این نمایشگاه می‌تواند نتایج بسیار ارزشمندی را در حوزه ترویج مفاهیم دینی از خود برجای بگذارد.

وی گفت: دلیل این اثرگذاری زیاد نیز موقعیت خاص مشهد است که از آن به عنوان قطب قرآن در سطح جهان اسلام یاد می‌شود.

یازدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از روز چهارشنبه نهم ماه مبارک رمضان برابر با 26 خرداد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد تا دوم تیرماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز