وجود بیش از ۳۰۰ مدرسه غیرانتفاعی فقط در یزد

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۹:۴۹
کد خبر: ۴۱۷۴۶۵
وجود بیش از ۳۰۰ مدرسه غیرانتفاعی فقط در یزد
رئیس اداره مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش یزد با اشاره به فعالیت بیش از 300 مدرسه غیر دولتی در استان یزد، از تعیین و اعلام شهریه مدارس غیردولتی در استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ،«محمدمهدی محقق» گفت: 264 مرکز پیش‌دبستانی، 69 دبستان، 23 دبیرستان دوره اول، 19 دبیرستان دوره دوم و 18 پیش‌دانشگاهی غیر دولتی در سطح استان مشغول ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش‌آموزان یزدی هستند.

وی در خصوص نحوه تعیین شهریه مدارس غیر دولتی در استان نیز اظهار کرد: شهریه مدارس غیر دولتی توسط سازمان مدارس غیر‌دولتی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس شاخص‌هایی از قبیل نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و کیفیت آموزشی تعیین می‌شود.

به گفته‌ی محقق، مسئولان هر مدرسه غیردولتی در سطح استان و کشور موظف هستند که در سامانه مربوط به تکمیل و نرخ شهریه براساس پارامترهای موجود نسبت به خوداظهاری مدرسه‌ی خود اقدام کنند.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان در خصوص مراحل تعیین شهریه مدارس غیر دولتی، خاطرنشان کرد: کارشناسان ادارات استان براساس وضعیت معیشتی مردم، شرایط استانی و با توجه به کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز، شهریه‌های تعیین شده را تعدیل و پس از تایید نهایی، به مدارس غیر دولتی ابلاغ می‌کنند.

محقق یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از میزان نرخ شهریه مدارس غیردولتی استان به آدرس اینترنتی www.yazdedu.ir بخش اطلاعیه‌ها مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز