معاون امور اجتماعی و فرهنگی غرب تهران خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه های " یک شب نورانی " به مناسبت ماه مبارک رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۰۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۷۶۰۳
برگزاری ویژه برنامه های  یک شب نورانی  به مناسبت ماه مبارک رمضان
همزمان با ماه مبارک رمضان ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری ویژه برنامه هایی با عنوان " یک شب نورانی " در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن بیان این مطلب گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان ، اداره فرهنگی حوزه ی مربوطه با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری ، ویژه برنامه " یک شب نورانی " را با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مساجد سطح منطقه برگزار می کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با اشاره به اینکه ویژه برنامه ی " یک شب نورانی " از ۴۰ دقیقه قبل از اذان مغرب آغاز و تا ۹۰ دقیقه بعد از افطار ادامه دارد ، اظهار داشت : این برنامه از سومین روز ماه مبارک رمضان برابر با پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه آغاز شده و تا هفدهمین روز از این ماه مبارک برابر با پنجشنبه ۳ تیر ماه در ۱۴ شب و ۱۴ مسجد منطقه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از ترتیل یک جزء از قرآن ، اقامه نماز جماعت و اجرای طرح افطاری ساده در مساجد تحت پوشش طرح ویژه برنامه ی " یک شب نورانی " در منطقه 21 خبر داد.

آزاده عروه در پایان با بیان اینکه در این برنامه‌ها و در قالب مراسمی با عنوان « سحرخیزان کوچک » ازروزه ‌اولی‌های هر محله تقدیر خواهد شد ، خاطر نشان کرد : برنامه سخنرانی به همراه اجرای مسابقه ، برپایی آیین گرامی داشت خانواده شهدای هر محله به ویژه شهدای مدافع حرم ، تجلیل از چهره‌های قرآنی ، دینی و فرهنگی محله از دیگر بخش‌های ویژه برنامه ی  " یک شب نورانی " به شمار می‌رود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز