برگزاری نشست هم اندیشی اداره محیط زیست شهرستان دلفان با شورای شهر و شهرداری این شهرستان

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۹:۵۴
کد خبر: ۴۱۷۷۴۴
برگزاری نشست هم اندیشی اداره محیط زیست شهرستان دلفان با شورای شهر و شهرداری این شهرستان
اولین جلسه ی هم اندیشی محیط زیست با شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص مسائل و مشکلات زیست محیطی و بهداشت محیط زیست شهروندان در مکان شورای شهر شهرستان دلفان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،اولین جلسه ی هم اندیشی محیط زیست با شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص مسائل و مشکلات زیست محیطی و بهداشت محیط زیست شهروندان در مکان شورای شهر شهرستان دلفان برگزار شد.

دلفانی ریاست اداره حفاظت محیط زیست با تاکید بر اصل پنجاهم قانون اساسی عنوان کرد:  حفاظت از محیط زیست یک وظیفه ی همگانی و عمومی تلقی شده و فرهنگ سازی در این زمینه باید در اولویت برنامه های آموزشی قرار گیرد و همه ی نهاد های مسئول شهر باید خود را در برابر آیندگان مسئول بدانند.

دلفانی با مطرح نمودن مشکلات زیست محیطی مربوط به سایت زباله موقت و دائم ،نخاله های ساختمانی و وضعیت کشتارگاه دام خواستارساماندهی و رفع آلودگی ها زیست محیطی این واحد ها شد.

در ادامه خانم امیدیان کارشناش نظارت اداره ی محیط زیست ضمن تشکر از حضور اعضای محترم شورای شهر و شهرداری بیان داشتند:شهرداریها و شورای شهر باید در تصمیم گیریهای خود نسبت به الزامات زیست محیطی تعهد داشته باشند و همچنین خواستار تشکیل کمسیون محیط زیست شورای شهر و معرفی اعضای مربوطه به اداره محیط زیست ،و برگزاری منظم جلسات کمسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها به منظور جلوگیری از صنوف مزاحم و آلاینده شدند.

همچنین اعضا محترم شورای شهر وشهرداری با تاکید بر مشارکت هر چه بیشتر مردمی در حل مسائل زیست محیطی نظرات خود را پیرامون موضوعات مطروحه بیان نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز