ناجی در جلسه ستاد ساماندهی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز:

رفتارهای خارج از قانون، آینده نگران کننده ای را برای شهرستان ترسیم می کند

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۳:۴۱
کد خبر: ۴۱۷۸۰۰
رفتارهای خارج از قانون، آینده نگران کننده ای را برای شهرستان ترسیم می کند
سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در جلسه ستاد ساماندهی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان شهریار با انتقاد از برخی رفتارهای خارج از قانون در حوزه ساخت و ساز گفت: رفتارهای خارج از قانون شهرستان را از مسیر سعادتمندی خارج و آینده نگران کننده ای را ترسیم می کند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران؛ جلسه ستاد ساماندهی و مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان شهریار با حضور ناجی فرماندار شهرستان شهریار، حسین زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، امینی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار، شهرداران، روسای شوراهای اسلامی و روسای ادارات در فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.

 ناجی فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به اهمیت موضوع ساماندهی و مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان شهریار گفت: بخشی از وظایف و پیگیری های این حوزه به شهرداری ها، بخش دیگری نیز به حوزه کشاورزی و متولیان امر کشاورزی و بخش دیگری از موضوع به امور آب ارتباط پیدا می کند.

فرماندار شهرستان شهریار وظایف جهاد کشاورزی را در این حوزه که به امر کشاورزی و صیانت از حقوق کشاورزان و باغداران برمی گردد را بسیار حساس دانست  و اظهار داشت: متاسفانه از گذشته در حوزه امور آب، شاهد تعرض های متعددی بودیم و مقرر شد با تشکیل گروه های کاری خاص ضمن بررسی تعرض های صورت گرفته به بستر رودخانه ها ضمن رفع تعرض از ورود دوباره متعرضین به حریم و بستر رودخانه ها جلوگیری شود.

ناجی با تاکید بر اهمیت حقوق عمومی اظهار داشت: فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت موظف است تمامی مواردی که قانون اعلام می کند و تمامی مباحثی که مقام معظم رهبری در این حوزه بیان داشته اند به عنوان مسئول ستاد ساماندهی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان، پیگیری جدی داشته باشد که امیدواریم این پیگیری ها ضمن کمک به روان شدن قانون در سطح شهرستان بتواند از تمامی اموری که می تواند برای شهرستان، مردم و منطقه زیانبار باشد جلوگیری کند و نتیجه اش روان شدن زندگی مردم در حوزه های مختلف باشد.

فرماندار شهریار با ذکر این نکته که متاسفانه نگاه خاص و نگاه درآمدی به ساخت و سازها در شهریار موجب ایجاد گرفتاری های مختلف برای شهرستان و شهروندان شده است افزود: متاسفانه آسیب ها به حدی است که شهروندان حتی برای پارک خودروهای شخصی نیز دچار مشکل شده اند و ابزارهای قانونی نیز نتوانسته در مسیر تامین آسایش مردم به کار گرفته شود.

 ناجی با هشدار جدی به شهرداری های شهرستان شهریار گفت: درصورت عدم توجه شهرداری ها نسبت به برخی ساخت و سازها، فرمانداری با هماهنگی های لازم با مراجع مربوطه، راسا وارد خواهد شد. می بایست هرگونه ساخت و ساز براساس مجوزهای قانونی صورت گیرد چرا که رفتارهای خارج از قانون شهرستان را از مسیر سعادتمندی خارج می کند و آینده نگران کننده ای را ترسیم می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز