مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد خبرداد؛

تمهیدات ویژه کشتارگاه مشهد برای تامین گوشت مورد نیاز مردم در ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۱:۵۶
کد خبر: ۴۱۷۸۳۲
تمهیدات ویژه کشتارگاه مشهد برای تامین گوشت مورد نیاز مردم در ماه رمضان
مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد از برنامه ریزی و تمهیدات ویژه در کشتارگاه مشهد برای ارائه خدمات کشتار و تامین گوشت مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان خبرداد.

دکتر محسن انصاری در گفتگو با خبرنگار برنا از مشهد با بیان این خبر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، تمهیدات لازم از چند روز قبل از شروع ماه رمضان برای ارائه خدمات مطلوب ذبح دام و تامین گوشت مورد نیاز شهروندان در این ایام مبارک اندیشده شد.

وی آغاز به کار کشتارگاه در ایام ماه رمضان را از ساعت 5صبح اعلام کرد و افزود: تلاش کردیم با افزایش ساعات کاری و فعالیت در روزهای تعطیل قبلاز شروع ماه رمضان، تعداد کشتار روزانه را از 3 هزار راس به بیش از 6 هزار راس افزایش دهیم تا مردم در تهیه محصولات گوشتی مورد نیاز خود برای این ایام با مشکلی مواجه نشوند.

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد ادامه داد: این روند تا پایان ماه مبارک رمضان در راستای رفاه حال مراجعان شهرستانی به کشتارگاه برای کشتار بهداشتی دام های خود ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با تلاش های انجام شده به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، بخش فروش تلفنی محصولات تولیدی کشتارگاه نیز در این ایام با قوت بیشتری فعالیت خواهد کرد.

انصاری گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، گوشت مورد نیاز تعاونی های مصرف کارکنان نهادها، ارگان ها و دستگاه های مختلف نیز در ایام ماه مبارک رمضان با قیمتی مناسب و اخذ حداقل سود عرضه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز