مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین:

کارگاه آموزشی تخصصی بازی سازی اندروید برگزار شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۳:۱۹
کد خبر: ۴۱۷۸۵۵
کارگاه آموزشی تخصصی بازی سازی اندروید برگزار شد
اکبر اسکندری نژاد: کارگاه آموزشی تخصصی بازی سازی اندروید از سری برنامه های چهارمین جشنواره سراسری رسانه های دیجیتال رضوی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، برای نخستین بار کارگاه آموزشی تخصصی بازی سازی اندروید از سری برنامه های چهارمین جشنواره سراسری رسانه های دیجیتال رضوی برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: عرصه فناوری های نوین، نمایشگاهی است که اگر کم سرمایه گذاری کنیم سهم ما اندک خواهد بود.

اسکندری نژاد افزود: یکی از دغدغه هایی که هر روزه توسط نهادهای مختلف امنیتی و حفاظتی گفته می شود این است که ما در معرض خطر قرار داریم. تولیدات فرهنگی جذاب، فریبنده و متنوعی به کشور ما وارد می شود و در عین حال بسیار ویرانگر و خانمان سوز هم هست. لذا باید بیش از پیش همتمان را متوجه این امر کنیم که این عرصه را تسخیر کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در ادامه گفت: تعداد کم سرمایه گذاران این حوزه نشان از این دارد که اهمیت این حوزه درک نشده است. باید به سمتی برویم که ما مصرف کننده صرف نباشیم و همچنان که رهبری معظم انقلاب اسلامی می فرماید برای اینکه بازار نفوذ را ببندیم باید به سمت تولید محصولات با این تکنولوژی ها قدم برداریم.

وی با اشاره به وضعیت رکود حاکم بر کشور تصریح کرد: بازی های اندرویدی بازار جذابی است می توانیم با تولیدات فرهنگی فاخر ورود کنیم و با تولید بازی های اندرویدی متناسب با فرهنگ و الگوی دینی؛ بازار را اغنا کنیم و سهمی از این بازار گسترده را بگیریم و مباحث اقتصادی را هم تأمین کنیم که با کوشش شما عزیزان و جوانان پر انرژی محقق می شود.

در این کارگاه که برای نخستین بار در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد، تاریخچه بازی های اندرویدی، جایگاه بازی سازی در ایران، بازارهای جهانی بازی های اندرویدی، آموزش تئوری و عملی تولید بازی اندروید تدریس و در انتهای کارگاه یک بازی مختص سیستم عامل اندروید ساخته شد.

این کارگاه با تدریس کاوه نجفی بازی ساز و مدرس دوره های بازی سازی و با حضور علاقمندان و متخصصان بازی سازی اندروید به صورت رایگان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز