مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان عنوان کرد:

برگزاری نشست رفع مشکلات و چالش های مالیاتی در شرکت شهرکهای صنعتی لرستان

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۹:۰۶
کد خبر: ۴۱۷۹۴۴
برگزاری نشست  رفع مشکلات و چالش های مالیاتی در شرکت شهرکهای صنعتی لرستان
جلسه رفع مشکلات و چالش های مالیاتی در شرکت شهرکهای صنعتی لرستان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان در این خصوص گفت : این جلسه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید ،و با توجه به اینکه یکی از عمده مشکلات واحدهای صنعتی چالش های مالیاتی می باشد برگزار شد .

فرزاد محمدی افزود : با عنایت به مشکلات و چالشهای مبتلا به واحدهای صنعتی بهره بردار اعم از راکد و فعال در زمینه امور مالیاتی ، همچنین تغییرات و اصلاحات اخیر در قانون مالیاتهای مستقیم و بمنظور آگاهی و آشنایی مناسب مدیران و مسئولین مالی واحدهای صنعتی از مواد تشویقی ، تکلیفی و تنبیهی قوانین مالیاتی مستقیم و غیر مستقیم و نیز دیگر قوانین مرتب بر آن مبادرت به عارضه یابی ، شناسایی و اولویت بندی چالشهای موجود نموده ایم .

برگزاری جلسه رفع مشکلات و چالش های مالیاتی در شرکت شهرکهای صنعتی لرستان

وی تصریح کرد : در این جلسه مقرر شد متعاقباً بنا به اولویت و اهمیت موارد احرازی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی متناسب و دریافت خدمات مشاوره مالیاتی و با استفاده از اساتید و کارشناسان مجرب و صاحب نظر در این خصوص اقدام شود .

این مسئول اظهار داشت : در این خصوص فرم هایی بین کارشناسان و مدیران مالی واحدهای صنعتی توزیع شد که در این فرم ها میزان اطلاعات این اشخاص از قوانین مالیاتی و مواد تشویقی و غیره خواسته شده است تا با توجه به این اطلاعات دوره های آموزشی را برگزار نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز