دادستان عمومی وانقلاب مرند :

عاملان تحریق شهرداری کشکسرای مرند دستگیر و روانه زندان شدند

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۹:۵۸
کد خبر: ۴۱۸۰۰۱
عاملان تحریق شهرداری کشکسرای مرند دستگیر و روانه زندان شدند
فتاحی گفت: تحقیقات همچنان در خصوص شناسایی متهمین احتمالی دیگر ادامه دارد و پرونده به محض تکمیل شدن، جهت صدور احکام شایسته، به محاکم دادگستری مرند ارسال خواهد شد.

عاملان تحریق عمدی اسناد در شهرداری کشکسرای از توابع شهرستان بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند با اعلام این خبر گفت: در پی اعزام تیم بازرسی از استانداری استان آذربایجان شرقی و استقرار بازرسان در محل شهرداری کشکسرای در خصوص بررسی اسناد مالی و بانکی، افرادی ناشناس شبانه و بصورت مخفیانه وارد ساختمان شهرداری شده و ضمن ایراد صدمه بدنی عمدی به نگهبان شهرداری و پس از بستن دست و پاهای وی، تعدادی از اسناد و مدارک مالی را به محل زیرزمین ساختمان شهرداری برده و اقدام به آتش سوزی کرده اند.

حسین فتاحی افزود: به محض وصول خبر به دادسرا، بلافاصله ضمن حضور در محل به همراه رئیس محترم دادگستری مرند، دستورات قضایی در خصوص شناسایی متهمین صادر و عوامل آگاهی توانستند شش نفر از کارکنان شهرداری را بعنوان مظنون دستگیر نمایند.

وی ادامه داد: پرونده جهت انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیلی به شعبه بازپرسی دادسرای مرند ارجاع و پس از تفهیم اتهام به متهمین دستگیر شده، همگی آنها با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند؛ تحقیقات همچنان در خصوص شناسایی متهمین احتمالی دیگر ادامه دارد و پرونده به محض تکمیل شدن، جهت صدور احکام شایسته، به محاکم دادگستری مرند ارسال خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز