به مناسبت هفته جهاد کشاورزی؛

سیستم آبیاری تحت فشار ایوان کی به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۴:۳۵
کد خبر: ۴۱۸۰۸۰
سیستم آبیاری تحت فشار ایوان کی به بهره‌برداری رسید
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی پروژه سیستم آبیاری تحت فشار در قالب آبیاری قطره‌ای با حضور فرماندار و دیگر مسئولین اجرایی در محل جنت‌آباد ایوان کی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ،به مناسبت هفته جهاد کشاورزی پروژه سیستم آبیاری تحت فشار در قالب آبیاری قطره‌ای با حضور فرماندار و دیگر مسئولین اجرایی در محل جنت‌آباد ایوان کی به بهره‌برداری رسید.

در این پروژه که از محل اعتبارات ملی و خود یاری می‌باشد و زیر نظر شرکت زمرد در قالب طرح آبیاری تحت فشار و قطره‌ای باغ پسته با اعتبار 349 میلیون تومانی به افتتاح رسید.این پروژه در باغی به مساحت 3 هزار و 376 هکتار و از نوع محصول پسته و برای بهره‌برداری حدود 11 نفر و با دبی آب 40 لیتر بر ثانیه در محل جنت آباد ایوان کی می‌باشد.

داریوش طاهری، فرماندار گرمسار در حاشیه بر ضرورت اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در مزارع شهرستان گرمسار اشاره کرد و افزود: بهره‌گیری از آبیاری‌های نوین در بخش کشاورزی و توسعه سیستم‌های آبیاری تحت فشار می‌تواند نقش مهمی‌در افزایش بهره‌وری داشته باشد.

فرماندار در ادامه گفت: خرد بودن اراضی در بهره نبردن از سیستم‌های آبیاری تحت فشار دخیل بوده است و به همین دلیل بایستی برنامه‌ریزی‌های دقیقی توسط جهادکشاورزی بر یکپارچه‌سازی اراضی و تشویق کشاورزان برای استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز