فرماندار تبریز:

برنامه های دولت برای حفاظت از منابع آب و احیای دریاچه ارومیه موفقیت آمیز بوده است

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۷:۱۰:۴۲
کد خبر: ۴۱۸۱۲۶
برنامه های دولت برای حفاظت از منابع آب و احیای دریاچه ارومیه موفقیت آمیز بوده است
شهرتی فر گفت: برای مقابله باکمبود آب و خشکسالی، مسئولین و دستگاه های مربوطه باید به جدیت تمام وظایف خود را انجام دهند.

فرماندار تبریز گفت: سیاست های عقلانی، وعده و برنامه های اولویت بندی شده دولت تدبیر و امید در مورد مسئله حفاظت از منابع و مجاری آب و تاسیسات مربوطه و همچنین احیای دریاچه ارومیه در استان آذربایجان شرقی که مورد توجه ویژه رئیس جمهوری می باشد، در حال اجرا و توام با موفقیت بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر افزود: برای مقابله با کمبود آب و خشکسالی، مسئولین و دستگاههای مربوطه باید به جدیت تمام وظایف خود را انجام دهند و دستورالعمل ها و پیشنهادات شورای حفاظت از منابع آب و مجاری تاسیسات مربوطه در استان را عیناً در شهرستان تبریز نیز انجام دهند.

لازم به ذکر است در سیزدهمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان تبریز که با حضور فرماندار تبریز برگزار گردید، مقرر شد برای ایجاد هماهنگی بین کلیه دستگاههای اجرائی به منظور حفظ و حراست از منابع آب و جلوگیری از دخل وتصرفات و برداشت های غیرمجاز، همکاری های بین نیروی انتظامی و امور آب با هماهنگی مرجع قضایی بیشتر شود.

همچنین مقر شد برای رفع تصرفات غیرمجاز اراضی در بستر و حاشیه رودخانه ها تامین اعتبار شده و با همکاری شهرداری تبریز و امور آب، کانال انتقال فاضلاب خلیل آباد به اتمام برسد.

در این جلسه مقرر شد دهیاریها، شوراهای اسلامی و بخشداران برای محافظت از منابع آب با امور آب شهرستان تبریز همکاری داشته و هر نهاد و سازمان، مجموعه اقدامات خود را که در محدوده جغرافیای تبریز انجام داده اند، گزارش دهند و پیشنهادات خود را نیز به دبیرخانه کارگروه حفاظت از منابع آب منعکس کنند و امور آب و سازمان آب و فاضلاب تبریز ابلاغیه های جدید را متناسب با دستورالعمل های جدید تهیه و به کلیه اعضای کارگروه ارسال کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز