استاندار اصفهان :

رمز موفقیت طرح مدیریت جامع هماهنگی صددرصدی همه دستگاه هاست

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۰:۵۰
کد خبر: ۴۱۸۳۴۷
رمز موفقیت طرح مدیریت جامع هماهنگی صددرصدی همه دستگاه هاست
مدیر ارشد استان با اشاره به ضرورت استفاده از سیستم های پایش تصویری و دوربین های مداربسته به منظور کنترل مسائل ترافیکی و امنیتی، گفت:رمز موفقیت طرح مدیریت جامع پایش تصویری استان، هماهنگی صددرصدی بین دستگاه های مربوطه خواهد بود.

به گزارش برنا از  اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ی کمیسیون پایش تصویری استان که با حضور دستگاه های ذیربط تشکیل شد، اظهارداشت: سیستم یکپارچه با مدیریت جامع پایش تصویری پروژه ای بسیار مهم و اساسی برای کشور است و دستورالعمل روشن و قابل قبولی از شورای امنیت کشور دارد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری وی پس از استماع گزارش اعضای کمیته ی فنی پایش تصویری استان، خاطرنشان کرد: استان اصفهان باید اولین استانی باشد که طرح پایش تصویری درون و برون شهری را اجرا می نماید، چرا که اصفهان ظرفیت های بسیار بالایی در بخش های سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی دارد و باید این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسد.

مدیر اشد استان با اشاره به ضرورت استفاده از سیستم های پایش تصویری و دوربین های مداربسته به منظور کنترل مسائل ترافیکی و امنیتی، عنوان نمود: براساس دستورالعمل مصوب باید یک سیستم یکپارچه و یک مدیریت جامع در استان حاکم شود.

استاندار اصفهان تاکید نمود: با توجه به شفاف بودن دستور العمل مصوب ، کلیه ی دستگاههای ذیربط بایستی اساس اقدامات و فعالیتهای خود را براساس این دستور العمل قرار دهند.

رسول زرگرپور با اشاره به اینکه هماهنگی دستگاه های ذیربط رمز موفقیت این طرح خواهد بود، گفت: بین دستگاه های مربوطه باید هماهنگی صددرصدی وجود داشته باشد تا این طرح به نتیجه ی مطلوب برسد.

 

نظر شما