رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

احداث کارخانه شیشه در قزوین توسط سرمایه گذاران چینی

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۹:۰۰
کد خبر: ۴۱۸۳۸۰
احداث کارخانه شیشه در قزوین توسط سرمایه گذاران چینی
علی پرزحمت از احداث یک کارخانه تولید شیشه با سرمایه گذاری مستقیم چینی ها و استفاده از تکنولوژی روز در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهندس علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشستی که با هیات 8نفره از سرمایه گذاران چینی در استانداری قزوین داشت به ارائه گزارشی از ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب در استان جهت تولید انواع شیشه پرداخت و گفت: 100درصد شیشه دارویی و 65درصد تولید انواع شیشه مورد نیاز کشور در استان قزوین تولید می شود.

پرزحمت در دامه افزود: برخورداری استان قزوین از معادن سیلیس با خلوص بالا که مواد اولیه شیشه را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد، این استان را به یکی از استان های پیشتاز در زمینه تولید شیشه کشور تبدیل کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: استان قزوین سالیانه با تولید بیش از یک میلیون و 800هزار تن انواع شیشه، 65درصد از تولید کل شیشه کشور را به خود اختصاص داده است.

پرزحمت با اشاره به فعالیت 25واحد صنعتی کوچک و بزرگ تولیدکننده شیشه و مشتقات آن در این استان گفت: در حال حاضر  استان قزوین با دارا بودن 4واحد تولید کننده شیشه دارویی و ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 100هزار تن تولید، 100درصد تولید انواع شیشه دارویی کشور را به خود اختصاص داده است.

در ادامه این نشست پس از بحث و تبادل نظر با هیات سرمایه گذاری کشور چین و بررسی موانع و ارائه راهکارهای موجود در خصوص نحوه همکاری و سرمایه گذاری این هیات در استان قزوین، مقرر شد تا یک کارخانه تولید شیشه با سرمایه گذاری مستقیم چینی ها با استفاده از تکنولوژی روز در استان قزوین احداث شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز