استاندار سمنان :

جوانان کشور پای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۷:۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۱۸۴۷۸
جوانان کشور پای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند
استاندار سمنان با اشاره به اینکه ملت ایران با شهادت عجین شده است گفت: جوانان کشور پای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ محمدرضا خباز با اشاره به پیشتازی جوانان در دفاع از آرمان‌های اسلام اظهار داشت: همه مصلحان عالم و پیامبران الهی را در مرحله نخست جوانان حمایت و همراهی کردند.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی نیز قبل از انقلاب بیشتر این جوانان بودند که علیه رژیم ستم‌شاهی مبارزه می‌کردند خاطرنشان کرد: پس از حضور جوانان در عرصه دفاع از آرمان‌های اسلام و به تبع جوانان، پدران و مادران آنان نیز به میدان آمدند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در زمان دفاع مقدس نیز همواره شاهد پیشتازی جوانان بوده‌ایم تصریح کرد: اگر شما به بهشت زهرای تهران و گلزارهای شهدای کشور بروید می‌بینید که عموما جوانان شهید شده‌اند.

خباز با اشاره به اینکه امروز نیز که بحث دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) مطرح است طبیعتا جوانان باید بیایند و وارد شوند تصریح کرد: در این راستا ما می‌بینیم که جوان 23 ساله امروز جان خود را فدای اسلام و دین و حضرت زینب(س) کرده است.

وی ضمن بیان تبریک به خانواده معظم این شهید والامقام به منظور توفیق شهادت شهید دانشگر و نیز تربیت چنین فرزند برومند و شجاعی از دامان این خانواده عنوان کرد: در عین حال تسلیت می‌گویم که این جوان برومند و مخلص برای ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در میان ما نیست.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی شیعی است و اولین غذایی که مادر به آنان داده است؛ تربت پاک سیدشهدا(ع) است خاطرنشان کرد: همین تربت پاک سیدالشهدا(س) در خون ما جریان داشته و امروز خون جوانان ایرانی به تربت پاک امام حسین(ع) متبرک شده است.

خباز عنوان کرد: بنابراین هر چه که به وجود جوانمان برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و امام حسین(ع) و اسلام در این مملکت نیاز باشد پای آن ایستاده‌اند.

 
 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز