فرماندار سلسله :

عقلانیت و اعتدال خواست عموم مردم است /لزوم امنیت کامل در تفرجگاه کهمان

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۷:۵۰:۵۰
کد خبر: ۴۱۸۴۸۳
عقلانیت و اعتدال خواست عموم مردم است /لزوم امنیت کامل در تفرجگاه کهمان
عقلانیت و اعتدال خواست عموم مردم است و مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ با انتخاب خود نشان دادند دوران منطق و تدبیر فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، جلسات کارگروه اجتماعی و فرهنگی و کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی با حضور اعضا و به ریاست  فرماندار سلسله  در محل فرمانداری  این شهرستان  برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، فرماندار سلسله  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران با اشاره  به ۲۴ خردادماه سالروز حماسه سیاسی مردم ایران و انتخاب دولت تدبیر و امید و گفت: عقلانیت و اعتدال خواست عموم مردم است و مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ با انتخاب خود نشان دادند دوران منطق و تدبیر فرا رسیده است.

وی در ادامه ضمن دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید، به مشکلاتی که از قبل به ارث رسیده و از ابتدا سد راه دولت یازدهم بود اشاره کرد و افزود: اعتدال کلید حل مشکلات در کشور است و شاهد هستیم دولت یازدهم با سخت کوشی و با تدبیر و عقلانیت و با تکیه بر خط و مشی اعتدال تا به امروز در اکثر حوزه ها توانسته است مشکلات را حل نماید و با این روش انشالله روز به روز شاهد موفقیت دولت در تمام عرصه ها خواهیم بود.

فلاح نژاد  در ادامه  سخنان خودکارگروه اجتماعی و فرهنگی را یک کارگروه مهم و پایه ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: همه مسائل جامعه به نوعی با فرهنگ در ارتباط هستند و با شناسایی مسائل و مشکلات فرهنگی و حل کارشناسانه آن ها بسیاری از مسائل در سایر حوزه ها نیز مرتفع می گردد.

وی اظهار داشت: این کارگروه دارای ۱۲ کمیته تخصصی است که باید مسائل فرهنگی در این کمیته ها بررسی شود و مصوبات این کمیته ها در کارگروه اصلی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

فلاح نژاد با اشاره به ماه مبارک رمضان، حرمت این ماه را واجب دانست و بیان کرد: رعایت شئونات ماه مبارک رمضان واجب است و همه ادارات و نهادهای عمومی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس اشاره و اظهار داشت: پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان به شکل مناسب یکی از کارهای مهمی است که باید برای آن برنامه ریزی کردتا دانش آموزان به شکلی سودمند از تعطیلات خود استفاده کنند.

فرماندار سلسله به موسسه خیریه آبشار عاطفه ها اشاره کرد و اظهار داشت: در این موسسه کارهای خوب و خداپسندانه ای صورت می گیرد و از مردم خواست تا در حد توان با عضویت در این موسسه چند نیازمند را تحت پوشش قرار دهند.

وی همچنین به بحث تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و رعایت این امر از طرف ادارات را امری مهم و ضروری برشمرد  و از مسئولین و کارکنان ادارات خواست تا در این زمینه تمام تلاش خود را به عمل آورند.

 فلاح نژاد در خصوص کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی نیز تصریح کرد: اولین و اساسی ترین مولفه برای هر جامعه ای بحث امنیت است.

وی ادامه داد: اندیشمندان امنیت را به امنیت عینی و ذهنی تقسیم می کنند و در مقوله امنیت ذهنی احساس امنیت و عدم امنیت مطرح است که برخی معتقدند از خود امنیت مهم تر است.

فرماندار سلسله  وجود احساس امنیت را لازمه توسعه دانست و یادآور شد: در شهرستان سلسله خوشبختانه امنیت کامل برقرار است و از این نظر در استان رتبه مناسبی را دارد و باید همگام با این امنیت بتوانیم احساس امنیت را در حوزه شهرستان را نیز بالا ببریم تا از این طریق سرمایه گذاران را تشویق کنیم تا در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

قدرت الله فلاح نژاد تاکید کرد: شهرستان سلسله یک منطقه تفریحی و گردشگری است و باید در مناطق تفریحی مانند تفرجگاه کهمان امنیت کامل وجود داشته باشد و از نهادهای مرتبط خواست تا در این خصوص تلاش کنند و در صورت وقوع ناامنی سریع برخوردکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز