فرماندار شهریار در ضیافت افطار ایتام بیان داشت:

مردم در صف اول کمک به نظام و دولت قرار گرفته اند

۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۶:۰۷
کد خبر: ۴۱۸۶۲۹
مردم در صف اول کمک به نظام و دولت قرار گرفته اند
فرماندار شهریار گفت: اگر آحاد مردم توجه جدی به مسائل پیرامونی خود داشته باشند وهمه بار خدماتی و معضلات اجتماعی را از آن دولت وحاکمیت ندانند بسیاری از مشکلات اجتماعی که آزار دهنده مردم و نظام است مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، سعید ناجی در ضیافت افطار با ایتام که در موسسه خانه امید به زندگی شهریار و با حضور خدامعلی نورانی ریاست اداره بهزیستی برگزار شده بود ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و دلجویی از ایتام  و تشکر از موسسان خانه امید به زندگی اظهار داشت: ایجاد موسسات حمایتی نگهداری  از ایتام و نیازمندان نیت ، حرکت و اقدامی معنوی و اجتماعی است که می تواند مشوقی برای سایر افراد جامعه باشد و این سعادت و افتخار با توجه به مشکلات و تنگناهای روزمرگی افراد نصیب کمتر کسی می شود .

وی ادامه داد: حمایت از افراد نیازمند در قرآن ذکر شده و ائمه و پیامبران نیز سفارشی ویژه همراه با خیرات دنیوی و ثواب اخروی برای آنها بشارت داده است.

وی تصریح کرد : در تمامی جوامعی که به مسائل انسانی و بشری توجه می کنند حمایت از نیازمند را وظیفه خود می دانند اما مواضع دینی و اعتقادی ما توجهی ویژه به این نوع حمایت های بشر دوستانه شده است و نگاه  ایدوئولوژیک اسلام به این مسئله نیت و عمل ما را قوی تر می کند و حضور فقیر ، بی سرپرست رها شده در جامعه و معتاد بلاتصدی امری بی معنی تلقی می شود.

ناجی  حمایت از موسسات نگهداری کودکان یتیم ، سالمندان و...را نجات جامعه از آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: اگر ایتام ، نیازمندان و سالمندان  در موسساتی حمایت و تربیت نشوند قطعا ظهور ناهنجاری  در جامعه تمامی اقشار را تحت شعاع قرار خواهد داد و می تواند زمینه ساز مشکلات عمده ای برای مردم و جامعه  تلقی گردد.

نماینده عالی دولت در پایان ضمن قدردانی از موسسان خانه امید به زندگی شهریار آمادگی خود را برای هر نوع حمایتی اعلام داشت.ایتام باید با برنامه علمی و فنی تحویل جامعه داده شوند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار نیز در ادامه این ضیافت نورانی گفت: کودکانی که در مراکز نگهداری هستند باید به دور از احساسات با برنامه ریزی علمی و فنی تربیت شوند تا جامعه بهره لازم و مفید را از حضور این ظرفیت بهره مند گردد.

خدامعلی نورانی در این باره اظهار داشت: خوشبختانه فرماندار محترم شهرستان با حضور دراین مرکز با توجه به دغدغه های  پیش رو این پیام را اعلام داشتند که حساسیت ویژه ای برای رفع آسیب های اجتماعی و تشویق موسسان مراکز نگهداری قائل می باشند.

وی از جشن گلریزان برای حمایت از نیازمندان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان نیز خبر داد گفت: همه ما مطلع هستیم که اعتبارات موجود جوابگوی جامعه هدف ما نمی باشد و طبق سنوات گذشته هر ساله در ماه مبارک رمضان جشن گلریزانی برای حمایت ازاین افراد برگزار می شود و امیدواریم در جشن گلریزان امسال نیز که روز یکشنبه 30 خرداد ماه برگزرای می شورد فرماندار محترم به همراه سایر مسئولان و مردم با حضور سبزشان حمایت ویژه ای از این مراسم داشته باشند.

فرماندار شهریار در ضیافت افطار ایتام

فرماندار شهریار در ضیافت افطار ایتام

فرماندار شهریار در ضیافت افطار ایتام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز