کارگاه آمادگی ذهنی ورزش در سمنان برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۹:۵۳:۴۰
کد خبر: ۴۱۸۸۹۴
کارگاه آمادگی ذهنی  ورزش  در سمنان برگزار می شود
به همت واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان کارگاه آموزشی آمادگی ذهنی در ورزش در سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ مهدی عبدوس اظهار داشت: به همت واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان کارگاه آموزشی آمادگی ذهنی در ورزش در سمنان برگزار می شود.

وی افزود : آمادگی روانی ورزشکاران جهت شرکت در تمرینات و مسابقات ( کنترل استرس و افزایش اعتماد به نفس ) ، کنترل مشکلات روانی پس از باخت ، آسیب جسمانی ، آشنایی با ویژگی های روانی ورزشکاران نخبه و المپیکی ، آشنایی با اصول تقویت و قابلیتهای روانی ورزشکاران ، آشنایی با نحوه سنجش مهارت های روانی ورزشکاران از سرفصل های این کارگاه خواهد بود.

رئیس گروه فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل تصریح کرد: مدرس این کارگاه آموزشی دکتر ولی ا... کاشانی  استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه سمنان ،مسئول سابق کمیته آموزش فدراسیون ورزشهای رزمی ، مربی روانشناس تیم های ملی فدراسیون ورزشهای رزمی و عضو انجمن نخبگان و مخترعان استان سمنان خواهد بود.

مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در ادامه افزود: زمان و مکان برگزاری کارگاه متعاقبا" اعلام خواهد شد و علاقمندان جهت پیش ثبت نام به سامانه  Www. semnan-sport.irمراجعه و در بخش خدمات الکترونیک که در سمت راست مشخص شده گزینه مورد نظر را انتخاب و اطلاعات خود را ثبت نمایند تا پس از ثبت نام از طریق سامانه پیامکی ارتباط در این مواردانجام شود.

لازم به توضیح است اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در سال جدید تاکنون چندین دوره آموزشی ازجمله  کارگاه آموزشی استعدادیابی ، پیامدهای جسمانی ورزش کودکان و تندرستی در بزرگسالی ، غربالگری و ارزیابی پاسچر بدن  ، شبکه ارتباطی آموزشی زوجهای جوان و... را برگزار نموده است.

 

نظر شما