ناصر محمودی‌فرد در نشست بررسی وضع پروژه‌های مسکن مهر دماوند:

تمام واحدهای مسکن مهر دماوند تا پایان امسال واگذار می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۸:۲۴
کد خبر: ۴۱۸۹۱۶
تمام واحدهای مسکن مهر دماوند تا پایان امسال واگذار می‌شود
فرماندار شهرستان دماوند گفت: اگر تعاونی‌ها همکاری داشته باشند، تا پایان امسال تمام واحدهای مسکن مهر این شهرستان تحویل می‌شود.
به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، ناصر محمودی‌فرد در نشست بررسی وضع پروژه‌های مسکن مهر دماوند و رودهن اظهار کرد: در خدمات‌‌رسانی مشکل خاصی نداریم و قرار شد دستگاه‌های خدمات‌‌رسان کارهای خود را تکمیل کنند.

وی افزود: برخی تعاونی‌ها مشکلاتی دارند که باید آنها را برطرف کنند و بخشی که مربوط به هزینه‌ها و مسائل مالی است، تأمین شود تا دستگاه‌ها بتوانند خدمات‌رسانی خود را انجام دهند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در بخش دستگاه‌های اداری مشکل خاصی وجود ندارد و کارهای زیربنایی انجام می‌‌شود؛ برخی مسائل در اختیار تعاونی‌هاست که باید این موارد را با مشارکت اعضای خود دنبال کنند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم انجام شود.

محمودی‌فرد در خصوص پایان‌کارها نیز گفت: در این زمینه، قرار شد شهرداری‌ها به واحدهایی که خلافی ندارند، زودتر پایان‌کار دهند و واحدهایی که خلافی دارند، در کمیسیون ماده 100 پیگیری شود.

وی یادآور شد: برخی تعاونی‌ها مشکلات مالی دارند که باید آن را با اعضای خود رفع کنند و دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلی برای ارائه خدمات ندارند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: درصدد هستیم اگر تعاونی‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند، تا پایان سال تمام واحدهای مسکن مهر این شهرستان را به متقاضیان واگذار کنیم.

محمودی‌فرد اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی کار خود را انجام می‌دهند، ولی اگر تعاونی‌ها پای کار نباشند، نمی‌توانیم به آنها تکلیف کنیم و اعضایشان باید مشارکت و آورده خود را پرداخت کنند تا خدمات‌رسانی صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز