برگزاری دهمین دوره مسابقات اذان در سطح مساجد قائمشهر

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۹:۰۹
کد خبر: ۴۱۸۹۳۸
به مناسبت ماه مبارک رمضان دهمین دوره مسابقات اذان در سطح مساجد شهرستان قائمشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر، کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی چمازکتی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر همزمان با ماه ضیافت خدا، ماه رمضان ،دهمین دوره مسابقات اذان در سطح مساجد شهرستان را برگزار می کند.

داوطلبان علاقمند جهت شرکت در مسابقه می توانند تا تاریخ هفتم تیرماه 95 مصادف با 21 رمضان، اذان ضبط شده همراه با تصویر را روی سی دی با ذکر نام و نام خانوادگی و سال تولد خود به نشانی قائمشهر، کمربند شمالی، چمازکتی، خیابان مسجد جامع، دفتر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی چمازکتی ارسال نمایند.

شایان ذکر است شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی چمازکتی با مدیریت ابراهیم صمدی از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده و با انجام فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری،مذهبی در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی سعی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و علاقمندان  شهرستان دارد.

برنامه های اردویی و ورزشی، طرح تابستانه اوقات فراغت، آموزش قرآن، تجوید و تفسیر قرآن کریم، آموزش احکام، امانت کتاب های مختلف به اعضای کتابخانه موجود در کانون، از جمله فعالیت های این کانون است.

گفتنی است جزءخوانی (همخوانی) قرآن کریم توسط گروه خواهران، ختم قرآن کریم برای سلامتی و تعجیل ظهور امام زمان (عج)، مسابقه اذان از برنامه های خاص این کانون در ماه مبارک رمضان سال جاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز