استاندار خراسان رضوی تاکیدکرد؛

استفاده از تجهیزات داخلی در اجرای پروژه های گاز رسانی

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۱۸۹۷۰
استفاده از تجهیزات داخلی در اجرای پروژه های گاز رسانی
استاندار خراسان رضوی از پروژه ها و مراحل گازرسانی به حاشیه شهر مشهد مقدس بازدید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه ی این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن روند خدمت رسانی توسط دستگاه های خدمات رسان به حاشیه شهر، بر لزوم توجه بیشتر و استمرار این روند تاکید کرد.

وی افزود: توجه به مناطق حاشیه شهر، رفع معضلات ساکنان سکونتگاه های غیر رسمی و توانمند سازی آن ها، از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری و اولویت های دولت تدبیر  و امید است.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که شرکت گاز اقدامات خوبی در راستای گاز رسانی به مناطق حاشیه شهر و روستاهای استان انجام داده است؛ گفت: باید از تجارب و توانمندی نیروهای زبده و متخصصان استان برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی استفاده کنیم.

رشیدیان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تصریح کرد: یکی از راه های تحقق شعار سال،  استفاده از تولیدات و تجهیزات داخلی در اجرای پروژه ها است که باید به این مهم توجه شود.

حبیب الله صادقی مدیر عامل شرکت گاز استان نیز گفت: با اهتمام دولت گازرسانی فاز یک و دو شهرک مهرگان با 30 هزار متر شبکه گذاری و احداث چهار ایستگاه تقلیل فشار، نصب و راه اندازی CGS تقویتی شهرک های رضویه و با هنر و خط تقویتی این دو شهرک با اعتباری معادل 24 میلیارد ریال در مدت سه سال انجام شد.

وی افزود: همچنین گاز رسانی به روستاهای فاز یک و دو رضویه شامل 29 روستا، فاز یک و دو آرامگاه فردوسی 29 روستا و 21 روستای بخش احمد آباد مشهد از سال 92 آغاز شده و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال 96 شهرک ها و روستاهای واجد شرایط حاشیه شهر مشهد مقدس از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.  

 

 

نظر شما