مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کسب ارتقای رتبه های هیئت های ورزشی استان در سال ۱۳۹۴

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۰:۴۷
کد خبر: ۴۱۹۰۳۷
کسب ارتقای رتبه های هیئت های ورزشی استان در سال ۱۳۹۴
مدیر کل ورزش استان از کسب ارتقای رتبه های هیئت های ورزشی استان در سال 1394 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی می‌تواند رئیس هیأت‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد باشد و موفقیت به دست آورد که هماهنگی لازم را با فدراسیون ورزشی مربوطه و اداره کل ورزش و جوانان داشته باشد.

جهانبخش ایزدپور در مجمع انتخابات هیأت جودوی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جودو یکی از رشته‌های مدال‌آور در استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی و بین‌المللی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان ما به دلیل محرومیت‌ها و برخی از مشکلات از جمله اینکه حامی مالی ورزش در استان نداریم باید رؤسای هیأت‌ها بتوانند اعتبارات را از طرق مختلف جذب کنند.

ایزدپور بیان کرد: در استان اگر کسی می‌خواهد در رأس مدیریت هیأت‌ها موفق باشد باید بتواند از تهران برای رشته ورزشی خود پول بیاورد.

وی افزود: با این وضعیت همه رؤسای هیأت‌های ورزشی باید به دنبال جذب اعتبارات از مرکز باشند و دل به اعتبارات استانی خوش نکنند.

ایزدپور با اشاره به موفقیت‌هایی که در طول دو سال اخیر ورزش استان کسب کرده است، بیان کرد: در زمینه افزایش سرانه فضاهای ورزشی در استان از 80 سانتی‌مترمربع به ازای هر نفر در دو سال پیش به 1.9 سانتی‌مترمربع رسیده‌ایم.

وی گفت: با به بهره‌برداری رسیدن تعداد 29 پروژه ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا این سرانه افزایش می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: یکی از کارهای مهم دیگر این بوده که توانستیم ظرف دو سال گذشته هیأت‌های ورزشی استان را از بلاتکلیفی نجات دهیم و تنها دو هیأت ورزشی دیگر داریم که باید انتخابات آن‌ها را برگزار کنیم.

وی گفت: رتبه ورزش استان را از 31 کشوری با 6 پله صعود به رتبه 25 ارتقا دادیم و در بسیاری از شاخص‌ها اکنون در کشور بهترین وضعیت را داریم.

ایزدپور گفت: اکنون در امور فرهنگی در کشور رتبه 11، در ورزش همگانی رتبه چهار کشور، در قهرمانی رتبه 25 کشور، در جوانان رتبه 10 و در برخی موارد دیگر رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز