مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان مطرح کرد:

همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان در برگزاری جشنواره ی تولیدات تلویزیونی رضوی

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۸:۴۱
کد خبر: ۴۱۹۰۴۵
همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان در برگزاری جشنواره ی تولیدات تلویزیونی رضوی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : در جلسه ای با حضور قائم مقام معاونت مجلس و امور استان های سازمان صدا و سیما ، مراحل مختلف همکاری شبکه ی استانی افلاک در برگزاری جشنواره ی سراسری تولیدات تلویزیونی رضوی طراحی و مصوب شد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، حجت الاسلام حمید رضا حنان ضمن تشکر از همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان در برگزاری این جشنواره ، گفت : در این جلسه که مدیر کل و قائم مقام صدا و سیمای مرکز لرستان ، معاون فرهنگی و هنری اداره کل و دبیر تخصصی جشنواره ی تولیدات تلویزیونی رضوی نیز در آن حضور داشتند ، مصوب شد که انجام کلیه ی امور فنی جشنواره ، شامل ارسال فراخوان ، جمع آوری آثار ، بررسی ، داوری و اعلام نتایج توسط صدا و سیمای مرکز استان صورت گیرد .

وی افزود : همچنین اطلاع رسانی جشنواره در قالب تیزر ،پخش زنده ی برنامه های جشنواره و نمایش آثار برتر جشنواره از شبکه های سراسری ، توسط صدا و سیمای مرکز استان صورت خواهد  گرفت که این موضوع در قیاس با جشنواره های گذشته برای اولین بار انجام  می شود . 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، تصریح کرد : فراهم نمودن زمینه ی حضور مسئولین سازمان صدا و سیما و چهره های مطرح سینمایی در برنامه ها و اختتامیه از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز لرستان در برگزاری جشنواره ی تولیدات تلویزیونی رضوی خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز