نظارت آنلاین شورای شهر ارومیه بر اجرای پروژه‌های شهری

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۳:۳۹
کد خبر: ۴۱۹۰۷۸
نظارت آنلاین شورای شهر ارومیه بر اجرای پروژه‌های شهری
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نظارت جدی بر روند اجرایی پروژه‌ها یکی از اولویت‌های کاری کمیسیون نظارت محسوب می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسین پناهی  با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف از سوی سازمان‌های مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر در نظر دارد به صورت آنلاین بر روند اجرایی این پروژه‌ها نظارت کند و پیگیری‌های مربوطه را انجام دهد.

وی با بیان این که عمده‌ترین فعالیت این کمیسیون، نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه است، اظهار کرد: با ورود نرم افزار مدرن به سیستم اداری مناطق و معاونت‌های شهرداری ارومیه، نظارت بر تمامی پروژه‌های در حال اجرا، پروژه‌های راکد، پروژه‌های در دست اقدام و همچنین نظارت بر روند پیشرفت این پروژه‌ها به صورت جدی انجام شده است.

به گفته پناهی، این کمیسیون در دو بخش اساسی نظارت و پیگیری روزانه بر فعالیت‌های کاری شهرداری ارومیه و سازمان‌های مربوطه آن نظارت دارد.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شهری با اعلام این که پاکسازی خیابان‌های پرتردد از سد معابر و ساماندهی مشاغل مزاحم از مهم ترین اقدامات بخش پیگیری این کمیسیون محسوب می‌شود، ابراز کرد: در چند هفته گذشته هسته مرکزی شهر به‌ویژه خیابان عطایی از سد معبر پاکسازی و به سوی فعالیت در بازارهای هفتگی هدایت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز