دستگیری ۶ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان خلخال

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۵:۱۳
کد خبر: ۴۱۹۲۶۰
دستگیری ۶ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان خلخال
فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری 6 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش برنا،سرهنگ حسین عبدی از کشف 13 کیلو و 700 گرم تریاک در عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال خبر داد و گفت: در این عملیات 6 قاچاقچی دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال وصول گزارش های مردمی مبنی بر اینکه تعدادی قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار غیربومی استان با استفاده از دو دستگاه خودروی زانتیا و جیلی پس از بارگیری محموله بزرگ تریاک از شرق کشور قصد انتقال آن به اردبیل را دارند ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 'خلخال' در قالب گروههای عملیاتی پوشش انتظامی منطقه را انجام دادند.

سرهنگ عبدی افزود: ماموران پلیس هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری، وسایط نقلیه مورد استفاده قاچاقچیان را در محور 'سرچم' حوالی تونل شماره 12 شناسایی و برای متوقف کردن آن وارد عمل شدند ولی قاچاقچیان بدون توجه به هشدارهای پلیس متواری که با مدتی تعقیب و گریز و با تیراندازی ماموران پلیس خودروها متوقف و شش قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات یکی از قاچاقچیان مجروح شد اظهار کرد: در بازرسی از خودروهای متعلق به قاچاقچیان 13 کیلو و 700 گرم تریاک جاسازی شده ، یک دستگاه بی سیم دستی و شش دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و هر دو خودرو توقیف شدند.

 

نظر شما