با رای اعضای هیات کوهنوردی:

قباد گنجی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۶:۰۲
کد خبر: ۴۱۹۲۶۸
قباد گنجی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی شد
با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی استان، قبیاد گنجی با رای بالا به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی عصر امروز با حضور «رضا زارعی» رئیس فدراسیون، «برومند» مدیر کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

در این نشست با انصراف پرویز آرامنش سرپرست هیات ، قباد گنجی با کسب ۱۳ رای از ۱۶ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات استان منصوب شد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به اینکه استان های کشور از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، گفت: استان خراسان جنوبی همانطور که در بحث گردشگری و کویر سرآمد است باید با توجه به پتانسیل منطقه بتواند در رشته کوهنوردی سرآمد باشد.

رضا زارعی با بیان اینکه فدراسیون کوهنوردی را آموزش محور معرفی کرده ام، افزود: اولویت نخست در این فدراسیون و به موازات آن در هیئت ها آموزش باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: در تمامی هیات های کوهنوردی در استان ها یک خلاء آموزشی وجود دارد که باید بحث آموزش را در این هیات اولویت قرار داد.

زارعی با اشاره به اینکه بیمه ورزشی را باید ارتقا داد، گفت: در خصوص اعزام مربی، برگزاری مسابقات و همایش ها فدراسیون کمک هایی به هیات های استان انجام می دهد.

نظر شما