نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی:

طرح منطقه ویژه اقتصادی بروجرد تاکنون در حد شعار بوده است/لزوم احداث خانه ملت در بروجرد/شهرداری بروجرد به حقوق کارگران خود توجه کند

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۲۲:۳۵:۰۷
کد خبر: ۴۱۹۳۳۴
طرح منطقه ویژه اقتصادی بروجرد تاکنون در حد شعار بوده است/لزوم احداث خانه ملت در بروجرد/شهرداری بروجرد به حقوق کارگران خود توجه کند
منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد در سالهای قبل مصوب شده و یک ظرفیت است که شهرداری باید متولی منطقه ویژه اقتصادی باشد حتی اگر نتواند در این راه موفق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان نشست  شورای شهر بروجرد گفت:  بلای جذب نیروی  بدون ضابطه  دامن گیر مدیریت شهری ما شده است.

عباس گودرزی  که در نشست شورای شهر بروجرد سخن می گفت با بیان این مطلب  تصریح کرد:در حال حاضر کارگران شهرداری بروجرد شش ماه است که حقوق دریافت نکرده اند .

وی با بیان اینکه سزاوار نیست که برخی از افراددر این شرایط  پاداش دریافت کنند  ،افزود:چرا که در این شرایط مالی شهرداری ، دریافت پاداش معنا ندارد و حرام است.

 گودرزی خاطر نشان کرد:بهتر است که سازمانها پرداخت بیمه را بر خود فرض بدانند و قرار نیست همیشه سازمان هایی مانند تامین اجتماعی هوای بدهکاران را داشته باشد ، شما هم هوای کارگران را داشته باشید.

وی اظهار کرد: اگر امکان کاهش بدهی ها به سازمان های مختلف دشوار است حداقل می توان از سیر صعودی بدهی های میلیاردی جلوگیری کرد

 نماینده مردم بروجرد واشترینان در خصوص دریافت تسهیلات شهرداری برای رفع برخی از مشکلات  گفت: با توجه به بدهکاری شهرداری به سازمانها ، بانکها اعتماد کافی را برای ارائه تسهیلات ندارند و در مجموع دریافت وام در این شرایط چندان مطلوب نیست .

 وی با اشاره به تقاطع غیر همسطح و هزینه 200 میلیاردی  خاطر نشان کرد: چرا باید در بقیه شهرها تصفیه خانه، بیمارستان و مراکز دیگری احداث گردد اما در بروجرد پل غیر همسطح ساخته شود .

گودرزی با بیان اینکه اولویت کنونی شهر ما  تقاطع غیر همسطح نیست  تاکید کرد:لازم است که آزاد سازی حریم امامزاده جعفر(ع) ، بازار، ایجاد کمپ گردشگری و چند پروژه جاندار برای بروجرد تعریف شود.

وی ادامه داد: می توان با تعریض جاده های روستایی در جذب گردشگر تلاش کرد و همچنین با مرمت و بازسازی خانه های تاریخی گام های اساسی برای توسعه برداشت. 

گودرزی با بیان اینکه  زمین های شهرداری برای شرایط اضطراری است نه این که برای تقاطع غیر همسطح این املاک هزینه شود   عنوان کرد:اگر این پل قرار است ساخته شود، همه زمین های شهرداری در این راستا از دست می رود.

این نماینده درخصوص منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد نیز اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد در سالهای قبل مصوب شده و یک ظرفیت است که شهرداری باید متولی منطقه ویژه اقتصادی باشد حتی اگر نتواند در این راه موفق شود.

نماینده مردم بروجرد واشترینان ادامه داد:تا کنون این طرح اجرا نشده و فقط در حد حرف و شعار است اما شهرداری می تواند متولی این پروژه باشد که امیدواریم در این راه موفق گردد.

عباس گودرزی  در خصوص احداث خانه ملت در بروجرد نیز یادآور شد: شورای شهر می تواند یک زمین را برای احداث خانه ملت در بروجرد تخصیص دهد که در این زمین یک ساختمان به عنوان خانه ملت برای استقرار نمایندگان در نظر گرفته شود واحداث این مکان در بروجرد می تواند محلی برای رفع مشکلات باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز