جریمه ۳۹ میلیارد ریالی متخلفان در ایرانشهر

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۱۹۳۵۶
جریمه ۳۹ میلیارد ریالی متخلفان در ایرانشهر
رئیس تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: از ابتدای امسال 255 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی این شهرستان وارد شده و در مجموع متخلفان به پرداخت 39 میلیارد و 270 میلیون و 766 هزار و 516 ریال محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره‎کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، مهدی کیخا اظهار کرد: از ابتدای امسال 255 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ایرانشهر وارد و همین میزان هم مختومه اعلام شده است و متخلفان در مجموع به پرداخت 39 میلیارد و 270 میلیون و 766 هزار و 516 ریال محکوم شدند.

رئیس تعزیرات حکومتی ایرانشهر افزود: بیشترین ورودی پرونده‎ها به اداره این شهرستان در حوزه کالا و خدمات مربوط به گران فروشی و درج نکردن قیمت و در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به قاچاق سوخت و لوازم خانگی بوده است.

این مسؤول ادامه داد: شخصی که با خودروی سواری پژو اقدام به حمل 480 کیلوگرم خرمای تاریخ مصرف گذشته از مقصد بم به جنوب استان کرده بود، در منطقه ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بزمان توسط پلیس آگاهی توقیف شد.

وی عناون کرد: پس از استعلام از مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خرمای مذکور غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شد و شعبه نیز پس از رسیدگی به پرونده و با توجه به بررسی اوراق و مستندات موجود رای بر ضبط و امحای خرمای تاریخ مصرف گذشته را صادر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز