به ریاست علیرضا صیفوری برگزار شد:

نشست مشترک هیئت کوهنوردی با اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۸:۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۱۹۳۹۲
نشست مشترک هیئت کوهنوردی با اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد
صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در نشست مشترک با هیئت کوهنوردی گفت: توجه ویژه به آموزش را در اولویت مسائل هیات دانست و ابراز امیدواری کرد هیات کوهنوردی شهرستان ملارد توسعه بیشتری یابد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، نشست مشترک هیئت کوهنوردی شهرستان ملارد با حضور صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان، حسینی مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان، جلیلیان رئیس هیات کوهنوردی شهرستان و دیگر اعضاءدر محل اداره ورزش و جوانان برگزار گردید.

بر پایه این خبر در ابتدای جلسه صیفوری ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا،ابتدا با قدردانی از زحمات رئیس و اعضای هیأت مسائل هیات را مورد بررسی قرار داده و توجه ویژه به آموزش را در اولویت مسائل هیات دانست و ابراز امیدواری نمود هیات کوهنوردی شهرستان ملارد توسعه بیشتری یابد.

در ادامه  جلسه با نگاهی به فعالیتهای سال گذشته هیأت در زمینه راه کارهای جدید و فعالیتهای پیش رو از جمله: موضوع آموزش و نحوه برگزاری دوره ها و کلاس ها،تداوم جلسات ماهیانه هیأت،تلاش در ایجاد ارتباط بیشتر و فراگیرتر با هیأت کوهنوردی استان تهران،تلاش بیشتر در ارائه گزارش فعالیتهای هیأت و مکتوب نمودن اقدامات انجام شده و ارائه به اداره ورزش شهرستان و هیإت کوهنوردی استان تهران، توجه بیشتر به بخش طبیعت گردی هیأت جهت ترویج ورزش کوهنوردی بحث و تبادل نظر گردید.

در پایان این جلسه همچنین دبیر و نائب رئیس هیات در خصوص موارد ذکر شده مطالبی عنوان نمودند و تصمیمات مربوطه اتخاذ گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز