معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین:

۴۳هزار دانش آموز در برنامه های تابستانی شرکت خواهند کرد

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۴:۲۹
کد خبر: ۴۱۹۵۵۵
۴۳هزار دانش آموز در برنامه های تابستانی شرکت خواهند کرد
حجت الاسلام علی انصاری از تحت پوشش قرار گرفتن 22درصد دانش آموزان استان در برنامه های تابستانی آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در برنامه ریزی های آموزشی به گونه ای عمل خواهیم کرد تا هر دانش آموز بتواند یک مهارت یاد بگیرد و در زندگی از آن استفاده کند.

انصاری افزود: با همکاری دستگاه های اجرایی نسبت به برگزاری دوره های آموزشی با عنوان «نه به اعتیاد»، آسیب های دوست یابی خیابانی، کارگاه مهارت آموزش اجتماعی، امداد و نجات، اقدام کرده ایم و تلاش می کنیم دانش آموزان بیشتری تحت پوشش برنامه های تابستانی قرار گیرند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال پیش بینی می شود ۴۳هزار دانش آموز در برنامه های تابستانی شرکت کنند.

انصاری تصریح کرد: ۲۲درصد دانش آموزان استان تحت پوشش برنامه های تابستانی آموزش و پرورش قرار می گیرند و در صورت بسیج همه امکانات دستگاه های اجرایی می توان افراد بیشتری را در برنامه ها مشارکت داد.

وی یادآور شد: نیمه کاره بودن استخر کانون رشد در مینودر، تخصیص نیافتن اعتبار برای ساخت کانون نرجه تاکستان و شهرستان آبیک، نبود زیرساخت در مدارس استان از جمله امکانات کارگاهی، آزمایشگاه تخصصی، کلاس های ورزشی و ضرورت تجهیز کتابخانه های مدارس از مشکلات موجود است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: کاروان راهیان نور فرصت بسیار مغتنمی برای آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای دفاع مقدس است که هر سال حدود ۵هزار نفر به مناطق جنگی اعزام می شوند و اگر اعتبار لازم داده شود این تعداد تا دو برابر قابل افزایش است.

حجت الاسلام انصاری از رونمایی آثار هنری خبر داد و گفت: به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی غرب برای اولین بار در کشور از ۱۲اثر هنری اهل بیت در استان رونمایی خواهد شد.

وی گفت: از آنجا که حدود ۷۰درصد موسیقی زیرزمینی تولید می شود با جایگزین کردن سرودهای انقلابی تلاش کرده ایم ضمن مقابله با این حرکت ضد ارزشی نسبت به معرفی کارهای هنر مفید، اقدام کنیم.

انصاری تقویت قرارگاه فرهنگی در استان را ضروری دانست و اظهار داشت: دشمنان در صدد تخریب ذهنیت دانش آموزان هستند لذا آموزش و پرورش در خط مقدم این جبهه فرهنگی قرار دارد که در صورت حمایت می تواند موثر عمل کند.

اموزش و پرورش2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز