با حضور استاندار اردبیل:

برپایی افطاری ۷۰۰ نفری نیازمندان و محرومان در اردبیل

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۱۹۶۰۲
با حضور استاندار اردبیل ضیافت افطاری برای 700 نفر از نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد در اردبیل برپا شد.

به گزارش برنا،در این مراسم که شنبه شب در مسجد موسی‌بن کاظم (ع) اردبیل برگزار شد به همت خیرین و نیکوکاران سفره اطعام و افطاری نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد به همت مرکز نیکوکاری محسنین کمیته امداد و هلال احمر و با حضور مجید خدابخش استاندار اردبیل برگزار  شد.

این سنت حسنه درشب‌های ماه مبارک رمضان توسط خیرین و در مراکز نیکوکاری در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

در این مراسم مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ایام ماه مبارک رمضان سفره‌های اطعام و احسان نیازمندان در مساجد مختلف محلات شهر اردبیل و مناطق دیگر استان برگزار می‌شود به طوری که تلاش می‌کنیم تمام خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در این ماه از غذای  گرم بهره‌مند شود.

بهروز زلالی با بیان اینکه همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برنامه‌های مختلفی در حمایت از محرومان و نیازمندان ایتام آل محمد و گروه‌های دیگر نیازمند با کمک اغنیا و افراد خیر خواه  برگزار می‌شود، افزود: در این ایام طرح اکرام ایتام، طرح محسنین، اطعام نیازمندان، حامی‌یابی برای ایتام و طرح‌های دیگر کمیته امداد در راستای حمایت از جامعه هدف برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر کمیته امداد، هلال احمر نیز با طرح همای رحمت به کمک این خانواده‌ها آمده تا بتواند بخشی از نیاز آنها را تامین کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز