استاندار آذربایجان شرقی:

افزایش ضریب امنیت در استان از اقدامات بزرگ دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۶:۵۹
کد خبر: ۴۱۹۶۵۳
افزایش ضریب امنیت در استان از اقدامات بزرگ دولت تدبیر و امید است
بنی هاشمی گفت: در حال حاضر 280 نفر از محکومان جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادی آنها به 60 میلیارد ریال کمک‌های نقدی خیران نیاز است.

استاندار آذربایجان شرقی در آستانه میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری جشن گلریزان، همگام با خیران و مردم نیکوکار استان، مبلغ 150 میلیون ریال برای آزادی زندانیان نیازمند اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در دیدار با اعضای ستاد دیه استان، با اشاره به این که 280 نفر از هم‌استانی‌های ما به خاطر جرایم غیرعمد در زندان به سر می‌برند، بر همکاری و همراهی مردم و خیران در جهت آزادسازی این زندانیان تاکید کرد.

وی با بیان این که بخشی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقدان سرپرست در خانواده‌هاست، گفت: امروز با آزاد کردن زندانیان نیازمند، فرزندان و اطرافیان آنها را از انواع خطرات و آسیب‌ها نجات می‌دهیم.

جبارزاده با دعوت از خیران، اصناف و کسبه، بازاریان، صاحبان صنایع و عموم مردم استان برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند، گفت: مردم استان همواره در کارهای خیر مانند مدرسه‌سازی و احداث بیمارستان پیشتاز و پیشقدم هستند و امروز باید در امر آزادسازی زندانیان هم پیشرو دیگر استان‌ها باشند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش ضریب امنیت در استان را یکی از اقدامات بزرگ دولت تدبیر و امید اعلام کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به موقعیت حساس جغرافیایی استان، با تلاش نیروهای امنیتی، سپاه، اطلاعات و دادگستری آذربایجان شرقی به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده است.

وی با یادآوری آمار بالای سرقت در سال 1392 و وقوع سرقت از موزه آذربایجان و دانشگاه تبریز در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: 70 درصد سرقت‌های خرد توسط معتادان انجام می‌گرفت که با پاک‌سازی استان از وجود معتادان متجاهر، آمار سرقت در استان کاهش یافته است.

جبارزاده با بیان این که امروز در دورترین نقطه استان نیز چشمان بیدار نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی 24 ساعته در کنار مردم قرار دارند، افزود: ارتقای امنیت جزو سیاست‌های همیشگی و مستمر استان است و امروز استان آذربایجان شرقی برای کسانی که درصدد آسیب زدن به رفاه، امنیت، آسایش و جان و مال مردم باشند ناامن و برای فعالان، تولید کنندگان و سرمایه گذاران استانی امن به حساب می‌آید.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر 280 نفر از محکومان جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادی آنها به 60 میلیارد ریال کمک‌های نقدی خیران نیاز است.

میرعلی اکبر بنی‌هاشمی افزود: در سال گذشته 296 نفر از محکومان جرایم غیرعمد و مالی با کمک خیران نیکوکار و ستاد دیه آذربایجان شرقی و همچنین ستاد دیه کشور از زندان‌های استان آزاد شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز