دیروز رخ داد ؛

استاندار پیگیر مسائل زیست محیطی و آب چهارمحال و بختیاری شد

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۷:۵۶
کد خبر: ۴۱۹۶۷۸
استاندار پیگیر مسائل زیست محیطی و آب چهارمحال و بختیاری شد
استاندار چهارمحال و بختیاری ،روز شنبه در سفر به تهران در دیدار با معاون رئیس جمهوری پیگیر مسائل زیست محیطی و در دیدار با معاون وزیر نیرو پیگیر مسائل آب استان شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی دشتکی، در نشست با معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار داشت: توجه به محیط زیست و منابع طبیعی در پروژه های استان مورد تاکید مسوولان و مردم است.

وی تاکید کرد: مبنای مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری در توسعه استان، توجه به شاخص ها و معیار های توسعه پایدار و از جمله محیط زیست است.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در نشست دیگری با حمیدرضا جانباز، معاون وزبر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود:اختصاص اعتبارات ملی برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های آبرسانی در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: وضعیت خشکسالی و کاهش بارندگی های سال های اخیر، وضعیت تامین آب آشامیدنی، صنعتی و کشاورزی مردم چهارمحال و بختیاری را با بحران مواجه کرده است.

معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری های استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچکدام از پروژه های آبرسانی کشور به اندازه پروژه های این استان تخصیص و پیشرفت ندارد.

حمید رضا جانباز بیان کرد: با این حال، مسوولان ملی برای اختصاص اعتبارات به منظور تأمین اب مردم به ویژه در بخش آشامیدنی آمادگی دارند.

به گزارش برنا، استاندار و جمعی از مسؤولان چهارمحال و بختیاری برای پیگیری وضعیت پروژه های نیمه تمام استان به ویژه در حوزه اب به تهران سفر کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز