فرماندار نقده

تمامی برنامه های دولت تدبیر و امید بر مبنای عقلانیت و تدبیر است

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۰:۱۸
کد خبر: ۴۱۹۶۹۱
تمامی برنامه های دولت تدبیر و امید بر مبنای عقلانیت و تدبیر است
مراسم بزرگداشت هفته جهاد سازندگی با حضور فرماندارنقده، بخشدار محمدیار و تعدادی از مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی محمدیار برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،مرتضی فرامرزی فرماندار نقده در این مراسم ضمن تبریک هفته جهاد کشاروزی، نقش جهاد کشاورزی را در حفظ استقلال اقتصادی کشور بسیار اساسی و پراهمیت عنوان کرد.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولین و کارکنان جهاد کشاورزی نیز گفت: در طول سالهای گذشته تمامی تلاش کارشناسان زحمت کش جهاد کشاورزی بر این بوده تا با تولید محصولات کشاورزی سالم استقلال اقتصادی کشور را حفظ کنند .

فرامرزی افزود: امروز مسئولین امر در حال برنامه ریزی برای بالابردن راندمان تولید و تولید محصولات ارگانیک و سالم هستند و می طلبد که کشاورزان عزیز از نظرات کارشناسان استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هر کشوری که در بخش کشاورزی و تولید محصولات غذایی بتواند نیاز خود را بر آورده کرده و استقلال اقتصادی خود را حفظ کند در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن خواهد داشت .

وی گفت: اگر بخواهیم به این استقلال و خودکفایی برسیم قطعا باید از نظرات علمی کارشناسان جهاد کشاورزی استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان با بیان عوامل خشک شدن دریاچه ارومیه هم گفت: برداشت بیش از حد مجاز از منابع تجدید پذیر حوزه دریاچه ارومیه ، توسعه نامتوازن بخش کشاورزی و تغییرات اقلیمی و استمرار خشکسالی در سنوات گذشته از عوامل اصلی خشک شدن دریاچه ارومیه است واحیای دریاچه ارومیه در اولویت کاری مسئولین امر قرار دارد و باید با برنامه ریزی منسجم و علمی در جهت بهبود وضعیت فعلی گام برداریم .

وی با تاکید بر نقش مردم در حل این مشکل خشک شدن دریاچه ارومیه خاطرنشان کرد: بدون فرهنگ سازی و همکاری آحاد مردم هیچ یک از برنامه ها نتیجه نخواهد داد و در صورت بروز بحران زیست محیطی حاصل از خشک شدن دریاچه ارومیه زندگی برای افراد ساکن در حوزه دریاچه مشکل و غیر ممکن خواهد بود .

فرامرزی افزود: امروز وظیفه ما این است که با استفاده از تمامی روشها بین احیای دریاچه ارومیه و جلوگیری از بروز بحران های زیست محیطی و توسعه متوازن کشاورزی در شهرستان تعادل برقرار کنیم .

وی در ادامه مراسم ضمن تبریک حماسه 24 خرداد با بیان اینکه در 24 خرداد سال 92 مردم با حضور پر شور و موثر خود به عقلانیت و تدبیر رای دادند ، گفت: دولت خدمتگزار تدبیر و امید در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت بطوریکه در سال 92 حدود سه هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود داشت در حالی که در زمان دولت نهم و دهم  درآمد سرشاری از فروش نفت عاید کشور شده بود و وضعیت فعلی و مشکلات موجود حاصل سوء مدیریت در دولتهای نهم و دهم بوده  و برای حل مشکلات نیاز به زمان می باشد .

وی خاطرنشان کرد: امروز در رسایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر هوشمندانه دولت محترم تدبیر و امید گشایش های خوبی در عرصه های گوناگون صورت گرفته است چنانکه در سیاست خارجی و مهار و کاهش تورم به سطح قابل قبول، اجرایی نمودن طرح تحول سلامت و برداشتن موانع پیش روی اقتصاد ، دولت اقدامات چشمگیری داشته است .

وی با بیان اینکه تمامی برنامه ها دولت تدبیر وامید بر مبنای عقلانیت و تدبیر استوار است افزود: با تلاش دولت محترم امنیت خاطر و امید به آینده در بین مردم کشورمان نسبت به سالهای گذشته در سطح بالاتری قرارگرفته و هر روز با برداشته شدن موانع این امیدواری بیشتر می شود که این امر دستاوردی بزرگ برای کشور محسوب می شود .

وی در پایان از کشاورزان خواست با تولید محصولات سالم، دین خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری ادا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز