رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری:

افزایش ۸۴ درصدی کشفیات مواد مخدر

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۵:۲۶
کد خبر: ۴۱۹۷۰۳
افزایش ۸۴ درصدی کشفیات مواد مخدر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: امسال کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ رستم بهرامی اظهار داشت: با توجه به گسترش محورهای مواصلاتی استان و افزایش تردد در جاده‌ها فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های مقابله‌ای مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان شناسایی و رصد واردکنندگان مواد مخدر به استان آغاز شده است، افزود: مواد مخدر وارد شده به استان یا برای مصرف درون استان و یا برای انتقال به سایر استان‌ها بوده که سرشاخه‌های اصلی دستگیر و به مقام قضایی معرفی شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیشترین میزان کشفیات مربوط به تریاک بوده است، خاطرنشان کرد: طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده استان با همکاری دستگاه قضا و اعضای کمیته مبارزه با مواد مخدر با جدیت دنبال می‌شود که کشفیات در این نقاط 2 هزار و 926 درصد رشد داشته است.

بهرامی با اشاره به کنترل و پاک‌سازی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی استان خاطرنشان کرد: طرح پاک‌سازی نقاط آلوده استان 25 درصد، کنترل محورها 25 درصد و کنترل رانندگان خودروهای عمومی از نظر تست مصرف مواد مخدر 66 درصد رشد داشته است.

وی به اجرای طرح‌های مقابله با خرده‌فروشان حتی در دورترین نقاط استان اشاره و بیان کرد: به منظور داشتن جامعه‌ای پاک و عاری از مواد مخدر، دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در استان نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز