درایت آتش نشانان از تخریب ساختمان ۶ طبقه جلوگیری کرد

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۰:۵۲
کد خبر: ۴۱۹۷۰۵
درایت آتش نشانان از تخریب ساختمان ۶ طبقه جلوگیری کرد
عملیات به موقع و حساب شده آتش نشانان کرمانی مانع از سوختن سلختمان 6 طبقه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فرمانده آتش نشانان اعزامی برای جلوگیری از این اتش سوزی تصریح کرد: در پی تماس مالک یک واحد مسکونی در خیابان بحرالعلوم در ساعت19:50 دقیقه شب گذشته با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از داخل آشپزخانه، ستاد فرماندهی آتش نشانی زنگ ایستگاه های شماره 1، 4 و 7 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد و نجات، روانه این خیابان شدند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی در ادامه گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که آشپزخانه یک واحد مسکونی در مجتمع شش طبقه دچار آتش سوزی شده است.

وی با بیان اینکه شعله های آتش به کابینت های آشپزخانه نیز سرایت کرده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل حادثه و استفاده از تجهیزات ایمنی انفرادی و کشیدن لوله آبدهی و همراه داشتن چند خاموش کنندهAFT وارد ساختمان شدند و پس از جلوگیری از سرایت شعله های آتش به دیگر قسمت های خانه و مجتمع مسکونی، آتش را به سرعت مهار و خاموش کردند.

گفتنی است آتش نشانان پس از مهار کامل آتش و لکه گیری آثار به جای مانده از آن، با ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالک ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز