استاندار چهارمحال و بختیاری:

گره های کور تصادفات در محورهای استان رفع شود

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۷:۰۲
کد خبر: ۴۱۹۷۲۸
گره های کور تصادفات در محورهای استان رفع شود
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حفظ جان مردم از همه اولویت ها بالاتر است، گفت: گره های کور تصادفات در برخی از محورهای پر تردد استان رفع شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی دشتکی در کارگروه ایمنی حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری سال گذشته در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای جزء استان های برتر معرفی شد و این در حالی است که امسال تعداد تصادفات و تلفات جاده ای در استان روبه رشد است.

به گفته وی، تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای وظایف محوله دستگاه خود در اجرای سیاست های تسهیل ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای سهل انگاری نکنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:باید برای مردم فرهنگ سازی شود تا هر کسی تصادفی کرد اگر مقصر آن تصادف،کم کاری دستگاه اجرایی باشد، از آن دستگاه شکایت کند.

سلیمانی دشتکی ،با بیان اینکه در برخی موارد تصادفات با علت مشکل در جاده رخ نمی دهند، تصریح کرد: دادگستری باید شعبه ویژه رسیدگی به تصادفات را تشکیل و با مقصران حوادث رانندگی به صورت جدی برخورد کند.

به گفته وی، نصب دوربین های کنترل ترافیک و نظارت جاده ها می تواند به عنوان یکی از عوامل بازدارنده تصادف در استان باشد که این امر نیز به خوبی و با جدیدیت پیگیری نمی شود.

استاندار، از آمار متفاوت درآمد جرایم رانندگی در چهارمحال و بختیاری از سوی مسئولان گلایه کرد و تصریح کرد: نصب دوربین های کنترل ترافیک از محل درآمد جرایم رانندگی باید پیگیری شود.

سلیمانی دشتکی گفت: مسیر شهرکرد به فرخشهر به خصوص در محدوده سه راه قطب صنعتی و شرکت پخش ملی نفت از مهم ترین نقاط پرتصادف در استان محسوب می شود که مطابق آمارهای راهنمایی و رانندگی استان طی دو ماه گذشته 20 مورد تصادف با پنج مورد فوتی در این مسیر اتفاق افتاده است.

به گزارش برنا، اعضای کارگروه ایمنی حمل و نقل جاده ای در این نشست برای رفع نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در جاده های استان، اجرای شبکه فیبر نوری جاده ای با هدف تسهیل دریافت تصاویر دوربین های کنترل ترافیک، ایمن سازی حاشیه راهها مصوباتی اتخاذ کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز