استاندار خراسان جنوبی:

برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باید بومی‌سازی شود

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۰:۰۹
کد خبر: ۴۱۹۷۸۴
برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باید بومی‌سازی شود
استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای استان برنامه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی خود را بومی‌سازی کرده و ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، وجه‌اله خدمتگزار بعدازظهر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار داشت: پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تاکنون جلسات متعددی در استان برگزار شده و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف خراسان جنوبی بررسی شده است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از استان‌های برتر در زمینه اقتصاد مقاومتی است، گفت: مسؤولان و مدیران کشور به خراسان جنوبی توجه ویژه دارند و این موضوع همواره در جلساتی که در مرکز داشته‌ایم یک اولویت بوده است.

استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: با توجه به بودجه امسال و ابلاغ آن به دستگاه‌های دولتی، مدیران استانی باید تلاش کنند تا آن را به بهترین نحو جذب کنند.

خدمتگزار تأکید کرد: جلسات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی باید به صورت منظم و با حضور تمامی مدیران عضو ستاد برگزار شود تا نتایج و خروجی مفیدی داشته باشد.

وی افزود: مشکلات، پیشنهادات و نظرات اعضای ستاد استانی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منعکس می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: مشکلات استان که در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی ارائه شود به صورت کارشناسی بررسی شده و راهکارهای عملی آن ابلاغ می‌شود.

خدمتگزار با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در رونق و شکوفایی اقتصاد، خاطرنشان کرد: در این راستا باید ارتباط میان دانشگاه‌ها و صنایع افزایش یابد.

وی ادامه داد: راهکارهای علمی تبدیل علم به ثروت باید مورد بازنگری قرار گیرد تا مشکلات اقتصادی استان برطرف شود.

استاندار خراسان جنوبی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: مدیران استان باید طرح‌ها و ایده‌هایی که منجر به شکوفایی اقتصاد این منطقه می‌شود را در لیستی به ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز