رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

در خصوص فساد و یا انحراف نیاز به آسیب شناسی جدی در سطح کشور داریم

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۴۶:۵۹
کد خبر: ۴۱۹۷۹۶
در خصوص فساد و یا انحراف نیاز به آسیب شناسی جدی در سطح کشور داریم
دبیری گفت: تقویت نقش نظارتی در برابر فساد آن را به حداقل می رساند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی شورا از شهروندان تبریزی بابت مسائل اخیر عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در آغاز جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: بابت مسائل اخیری که در شورا و شهرداری اتفاق افتاده و باعث آسیب رساندن به اعتماد عمومی شهروندان شده است عذرخواهی می کنم.

وی با تاکید بر اینکه فساد اداری احیانا فقط مخصوص شهرداری و یا شورا نیست، افزود: در خصوص فساد و یا انحراف نیاز به آسیب شناسی جدی در سطح کشور داریم و حل این معضل همکاری مجلس، دولت و قوه مقننه را می طلبد.

وی با اشاره به رتبه کشورهای مختلف در سازمان شفاف سازی بین المللی، اظهار داشت: وضعیت ما نسبت به کشورهای همسایه بهتر است و هم ردیف کشورهای روسیه و قزاقستان قرار داریم اما قطعا باید به سمت بهبود رتبه خود در این زمینه حرکت کنیم.

رئیس شورای شهر تبریز گفت: تمامی مسئولان و شهروندان باید در این زمینه تلاش کنیم تا جلوی سو استفاده از قدرت و فساد را بگیریم.

وی در ادامه با تاکید بر مسئله مالیات اظهار داشت: هنوز ما به مسائل مالیاتی عادت نکرده ایم در حالی که در کشورهای مختلف خود اظهاری اساس اخذ مالیات از شهروندان است اما در کشور ما اینطور نیست و هنوز به پرداخت مالیات عادت نکرده ایم.

دبیری با اشاره به اینکه باید برای اصلاح ساختار تلاش کنیم و با پیشگیری مانع از خلاف شویم، گفت: تقویت نقش نظارتی در برابر فساد آن را به حداقل می رساند و باید همه دست به دست دهیم و با آسیب شناسی اتفاقات اخیر تلاش کنیم با عقل جمعی در پیشگیری از بروز تخلفات قدم برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز