امام جمعه شاهرود :

مضیقه آب امروز موضوعی جدی در شهرستان شاهرود است

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۲:۴۱
کد خبر: ۴۱۹۷۹۷
مضیقه آب امروز موضوعی جدی در شهرستان شاهرود است
امام جمعه شاهرود با اشاره به آغاز تابستان و فصل گرم سال، گفت: مضیقه آب امروز موضوعی جدی در شهرستان است که همه ما باید در برابر آن هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ترابی با بیان اینکه مسئولان ما برای تامین آب آشامیدنی مردم تلاشی و افر دارند و با اشاره به مشکلات کم‌آبی روزها پیشین در روستاهای شاهرود، افزود: امروز برخی از روستاهای ما با مشکل کم آبی روبرو هستند اما این امر را با دهان روزه شهادت می‌دهم که مدیران ما همه برای رفع مشکلات مردم کوشش می‌کنند اما ما اگر در راستای مساعدت با مسئولان عمل نکنیم نمی‌توانیم موفق باشیم.

وی گفت: در این راستا باید در آغاز فصل تابستان مصرف بهینه آب را نیز در نظر داشت مبادا امروز آبی را که برای شرب به سختی به دست مردم‌مان در دوردست‌ترین روستاها می‌رسد، صرف شستن اتومبیل در منازلمان شود لذا این اصل را باید در نظر داشت چرا که دین اسلام نیز به صرفه‌جویی تاکید فراوان دارد.

ترابی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی است برای تفکر در عملکرد اجتماعی و فردی‌مان افزود: قطعا مقوله صرفه‌جویی و مصرف منابع خدادای می‌تواند در زمره تصمیمات اثرگذار ماه رحمت الهی باشد.

امام جمعه شاهرود گفت: برخی با فضاسازی و نشان دادن رسید حقوق‌های میلیونی برخی مدیران، می‌خواهند حرمت مدیران خدوم را زیر سوال ببرند، بنابر این برای حفظ شان آنها باید شفاف‌سازی شود.

حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: افرادی که از دستگاه‌های دولتی دریافتی‌های سنگین دارند، باید مراعات نظام اسلامی و حرمت خون شهدا را بیاد داشته و حفظ کنند.

وی ادامه داد: مسوولان مربوطه باید عذر‌خواهی کنند و با برخورد انقلابی و قاطع جلوی پدید آمدن دوباره این کارها را بگیرند.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی شش و نیم میلیون نفر بیکار و افرادی با حقوق‌های زیر خط فقر در کشور داریم،گفت: مراعات مردم، حفظ جایگاه مدیران زحمتکش و خادمان واقعی و برخورد قاطع با مفسدان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز