جشن رمضان و دستان سبز در شهر قدس

جشن رمضان با حضور خانواده بزرگ خیرین و مسوولان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۱۹۹۵۵
جشن رمضان با حضور خانواده بزرگ خیرین و مسوولان برگزار شد
محمودی در جشن رمضان با تبریک و تهنیت به حضار یکی از اهداف برپایی این جشن را عمل به سنت کمک به نیازمندان و نشانه انسجام و یکپارچگی مسوولان و خیرین شهرستان دانست.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، مراسم جشن رمضان و دستان سبز به همت اداره بهزیستی شهرستان قدس و به جهت حمایت از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی با حضور ضرغام سرپرست فرمانداری قدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالقاسم میر احمدی امام‌جمعه شهرستان قدس، محمودی نماینده مردم شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، پودینه رئیس شورای اسلامی شهر قدس و اعضای شورای اسلامی شهر، الهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، کرمی زند و جمعی از مسئولان شهرستان قدس برگزار شد.

محمودی نماینده مردم شهرستانهای قدس، ملارد و شهریار در این مراسم ضمن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این مراسم برای کمک به خانواده های بی بضاعت وکم بضاعت برپا شده و امیدواریم اتفاقات بسیار خوبی صورت بگیرد. و بسیارخوشحالیم که این امر نیکو را وظیفه خود میدانیم و از تمامی خیرین تشکر میکنیم .

وی افزود ما در مراسم هاو جشن های گلریزان بهزیستی از عشق و محبت خالصانه صحبت میکنیم. زیرا هیچ دستگاه دولتی نمی تواند مثل بهزیستی این کارهارا انجام بدهدو در دنیا باید محبت و عشق درمانی انجام شود و مملکت ما یک مملکت ضعیف نیست. بهزیستی یک چیز دیگریست .

همچنین سرکار خانم تیموری مسوؤل بهزیستی شهرستان قدس، در این مراسم ضمن تشکر از حضور همه خیران و مسئولان حاضر، هدف از برگزاری این مراسم را جلب و جذب مشارکتهای مردمی و ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به افراد نیازمند و مستحق عنوان کرد.

در ادامه امام جمعه شهرستان قدس نیز گفت: امیداست که شاهد دائمی و همیشگی کمک باشیم و این کمک ها وسیع تر وهمیشگی تر باشد، تا بتوانیم نگاه ویژه تری به این نهاد داشته باشیم.

گفتنی است،  این جشن  با اجرای خوب سید جواد هاشمی مجری و بازیگر همراه بود و گروه های هنری مختلف  و گروه ناشنوایان  به اجرای برنامه پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز