حجت الاسلام محمود دهقاندار خبرداد :

صدور مجوز برای ١٨ موسسه قرآنی در البــرز

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۲۰۰۵۵
صدور مجوز برای ١٨ موسسه قرآنی در البــرز
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ، حجت الاسلام محمود دهقاندار در نشست مطبوعاتی روز گذشته که به مناسبت برگزاری پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان برگزار شد اظهار کرد:در پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان شاهد برگزاری ویژه برنامه های مختلفی خواهیم بود که این نمایشگاه را از نمایشگاه های قبلی متمایز می کند.

وی خاطرنشان کرد:یکی از این برنامه ها رونمایی از انیمیشن "جوجولوپ " با موضوع سبک زندگی ایرانی – اسلامی توسط یکی از موسسات قرآنی استان خواهیم بود .
وی اضافه کرد: علاوه براین در هریک از روزهای برپایی این نمایشگاه  شاهد برگزاری  برنامه های جنبی شامل کارگاه های آموزشی ،شب شعر ،کرسی های تلاوت قرآن و ... خواهیم بود .
این مسئول توضیح داد:درطول این شش شب برای جذب بیشتر علاقه مندان شاهد برگزاری  ٥٠ مسابقه با اهدای ٥٠ جایزه خواهیم بود.
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در بخش دیگری از صحبت های خود از حضور سید محمد حسین طباطبایی در نمایشگاه قرآن استان خبرداد و گفت: این قاری بین المللی  ١٧ ماه رمضان در نمایشگاه قرآن حضور و پس از آن در محفل انس با قرآنی که در فردیس برگزار می شود حضور می یابد.
حجت الاسلام دهقاندار در ادامه صحبت های خود به صدور مجوز فعالیت برای ١٨ موسسه قرآنی اشاره کردو گفت: مدیران این موسسات طی برنامه ای در نمایشگاه قرآن استان گرد هم می آیندو راه کارهایی برای توسعه فعالیت های حوزه قران و عترت ارائه می دهند.

 

 

خبرنگار : امید فراغت 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز