با پیش فروش خودرو رخ داد ؛

کلاهبرداری ۲۵۰ میلیارد تومانی در گلستان

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۲۰۱۰۹
کلاهبرداری ۲۵۰ میلیارد تومانی در گلستان
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری و بازداشت فردی که در قالب راه‌اندازی شرکتی تحت عنوان پیش فروش خودرو اقدام به ۲۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: متهم به همراه همدست خود در قالب راه‌اندازی شرکت اقدام به پیش فروش خودرو با قیمت پایین‌تر از بازار با همکاری فرد سومی در تهران می‌کرد.

وی گفت: متهمان با دریافت 175 میلیون ریال وجه نقد از متقاضیان، به آنان وعده تحویل خودروی پراید در مدت دو ماه را می‌دادند به این صورت که وعده می دادند که در موعد مقرر خودرو را تحویل می‌ دهند و یا معادل 2 میلیون تومان به عنوان سود به آن‌ها پرداخت می‌کردند. پرداخت این میزان سود سبب شده بود تا بخش زیادی از مردم از تحویل گرفتن خودرو خودداری کنند و به دریافت سود راضی شوند.

جاویدان با بیان این که حوزه فعالیت متهمان در شهرستان آزادشهر بوده است، اظهار کرد: متهمان که 2 برادر هستند، روز گذشته، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی گلستان، تعداد مال باختگان این کلاهبرداری میلیاردی را حدود 1500 نفر ، اعلام و خاطرنشان کرد: برآوردهای اولیه حاکی از آن است که متهمان از این روش بیش از 250 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده‌اند. تحقیقات تکمیلی ماموران در این باره همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما