رییس کل دادگستری لرستان:

دستگاه قضایی استان تمام قد در برابر زیاده خواهان ایستاده است/تاکیدبر مجازات کسانی که به بیت المال صدمه وارد کنند

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۸:۵۸
کد خبر: ۴۲۰۱۴۰
دستگاه قضایی استان تمام قد در برابر زیاده خواهان ایستاده است/تاکیدبر مجازات کسانی که به بیت المال صدمه وارد کنند
قطعا" وظیفه دستگاه قضایی می طلبد در مجازات کسانی که به بیت المال صدمه وارد نموده اند هیچگونه اغماضی صورت نگیرد، اجرای عدالت و قاطعیت در برخورد با مجرمان مهمترین مطالبات مردم از دستگاه قضایی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، جعفر بدری رییس کل دادگستری لرستان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوّه قضائیه ، با اشاره به روند مطلوب رسیدگی به پرونده ها اظهارداشت: مسئله‌ای که وجود دارد این است که قالب قضاوتها، قانونی و درست است و ما اجازه نمی دهیم که حاشیه‌ها، کارهای سیاسی و جوسازیها بر عملکرد قضات تأثیر بگذارد.

وی بابیان اینکه یکی از معدود دستگاه‌های کشور هستیم که در مقابل جو رسانه‌ای از مسیر خود خارج نشده‌ایم، افزود: بر روند رسیدگی‌های قضایی در استان یک سیستم بازرسی ایجادشده تا محاکم قضایی را اطمینان‌بخش نماید.

رئیس‌کل دادگستری لرستان عنوان کرد: بزرگ‌ترین عاملی که سبب ضربه زدن به کشور می‌شود این است که برای کسب رضایت فلان مسئول و فلان شخص بخواهند جلوی صدور احکام قانونی را بگیرند ولیکن دستگاه قضایی لرستان تمام قد در برابر زیاده خواهان ایستاده است.

رییس شورای قضایی استان بیان کرد: اگر جایی حقوق بیت‌المال تضییع‌ شود دادگستری تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم نموده است و در مقابل کسانی که به دنبال تضییع حقوق بیت‌المال بوده‌اند ایستاده است .

وی  خاطر نشان کرد:درهرحال دادستانهای استان به عنوان مدعی العموم در برابر فشارها و تطمیع‌ها و فشارها ایستاده  و درمجموع دادگستری استان در خط مقدم پیگیری‌ها و مقابله با سوءاستفاده‌ها از پروژه‌ها و اعتباراتی است که درجاهای دیگر هزینه شده است .

بدری همچنین  تاکید کرد:قطعا" وظیفه دستگاه قضایی می طلبد در مجازات کسانی که به بیت المال صدمه وارد نموده اند هیچگونه اغماضی صورت نگیرد، اجرای عدالت و قاطعیت در برخورد با مجرمان مهمترین مطالبات مردم از دستگاه قضایی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز