فرمانده انتظامی استان لرستان :

امنیت اساس فعالیت های اقتصادی است/قاچاق از موانع مهم رشد و شکوفایی اقتصادی هر کشوراست

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۲۰۱۶۱
امنیت اساس فعالیت های اقتصادی است/قاچاق از موانع مهم رشد و شکوفایی اقتصادی  هر کشوراست
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت : پلیس با برقراری امنیت پایدار و مبارزه با مفاسد اقتصادی و مقابله با باندهای قاچاق می تواند زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را به وجود آورد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، ، سردار " محمد قنبری " در بازدید از انتظامی شهرستان دوره چگنی ، با اشاره به شعار سال 95 مبنی بر « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » گفت : فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ، چراغ راه کارکنان نیروی انتظامی است و تاکید ایشان بر مبارزه جدی با قاچاق کالا و تامین امنیت ، نشان دهنده موضوع امنیت به عنوان بستر تحقق اقتصاد مقاومتی است .

وی با اشاره به تلاش مضاعف پلیس در جهت تحقق این شعار در مبارزه با قاچاق کالا ، مواد مخدر و تامین امنیت ، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی رسیدن به نقطه مطلوب و واقعی پیشرفت است .

قنبری پدیده قاچاق را ، از موانع مهم رشد و شکوفایی هر کشور دانست و افزود : رسانه ها با ایجاد نگرش مثبت در افکار عمومی نسبت به نهادهای مجری امنیت ، می توانند یاریگر پلیس و نهادهای امنیتی در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در جهت تامین فضای امنیت و آرامش برای فعالان اقتصادی داخلی باشند .

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد : مسئله اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در جزء جزء زندگی یک ایرانی نمایانگر است و باید با همت مضاعف و برنامه ریزی صحیح ، همیاری و حمایت همه جانبه از اقتصاد داخلی در اجرای هر چه بهتر این امر مهم ، کوشا باشیم .

وی ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی باید مصرف بهینه را مورد توجه جدی قرار داده و با پرهیز از زیاده روی ها و اجرای برنامه های مطلوب با هزینه های پایین و استفاده از کالاهای داخلی به فرمایش مقام معظم رهبری ، در سال جاری عمل کنیم .

قنبری تحقق شعار اقتصاد مقاومتی را نیازمند همت و اراده همگانی دانست و افزود : امنیت ، اساس فعالیت های اقتصادی است و پلیس به عنوان متولی برقراری نظم و امنیت ، وظیفه بسیار مهم و اساسی را در تحقق این مهم در سطح جامعه دارد ، چرا که اقتصاد مقاومتی از مهمترین مباحثی است که می‌تواند جامعه را از مشکلات و مسائل اقتصادی برهاند .

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که اصلاح الگوی مصرف ، ازمصادیق مهم اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است ، تصریح کرد : استفاده بهینه از منابع و سایر ملزومات و ما یحتاج زندگی باید در همه سازمان ها و ادارات به عنوان یک اصل قرار بگیرد و همه بر اساس موازین اسلامی رفتار کنیم .

وی در پایان گفت : برای استقلال همه جانبه در عرصه های مختلف کشور وقتی می توانیم موفق عمل کنیم که با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و اعتماد به جوانان ، به استقلال و خودباوری برسیم .

 

نظر شما