مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

انیمیشن هایی با موضوع فرهنگ شهروندی ساخته می شود

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۶:۱۳
کد خبر: ۴۲۰۲۰۲
انیمیشن هایی با موضوع فرهنگ شهروندی ساخته می شود
وزیری نژاد از ساخت چهار انیمیشن با موضوع فرهنگ شهروندی و معرفی مفاخر امکان تاریخی- مذهبی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از ساخت چهار انیمیشن با موضوع فرهنگ شهروندی و معرفی مفاخر امکان تاریخی- مذهبی قزوین خبر داد و گفت: این انیمیش ها برای استفاده از ظرفیت ابزار هنر و تاثیرگذاری بیشتر آموزش های شهروندی از سوی هنرمندان بومی استان قزوین در حال تولید می باشد.

وی«معرفی شخصیت شهیدمحمدعلی رجایی»، «معرفی شهیدبابایی»، «معرفی امامزادگان» نظیر امامزاده حسین(ع)، بقعه چهار انبیاء، امامزاده اسماعیل، اماکن متبرکه و مقدسه شهر قزوین، «معرفی کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه و چهلستون» از اماکن تاریخی و گردشگری شهر قزوین را از موضوعات این انیمیش ها عنوان کرد.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: این انیمیش ها پس از تولید در قالب بسته‌های فرهنگی به میهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی و در مکان‌هایی که قابلیت بهره برداری دارند، توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: کیفیت این انیمیش‌هاHD بوده و قابل پخش بر روی تمام سیستم های خانگی، تلویزیونی، رسانه ملی و استانی و سینمای دیجیتال را دارا می باشد.

وزیری نژاد در پایان افزود: انیمیشن از رشته های مهم هنر مدرن دنیای امروزی است که هم مخاطبان خوبی را برای خود جذب کرده و هم تاثیر زیادی در ذهن مخاطبان گذاشته است، بنابراین می توان از این ظرفیت برای انتقال مفاهیم فرهنگ و هویت شهری بهره برداری کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز