سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان لرستان :

خرید تضمینی گندم در لرستان از مرز ۱۱۰هزار تن گذشت

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۵:۴۰
کد خبر: ۴۲۰۹۰۵
خرید تضمینی گندم در لرستان از مرز ۱۱۰هزار تن گذشت
سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان لرستان گفت:خرید تضمینی گندم در لرستان از مرز 110هزار تن گذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان  ، این مقدار گندم توسط 12 مرکز در سطح استان خریداری شده است .  

مهدی ملکی سرپرست  شرکت غله و خدمات بازرگانی  استان لرستان ، با تایید مطلب فوق افزود :  از ابتدای فصل خرید تا کنون 110هزار  تن  گندم  مازاد بر نیاز  از کشاورزان  خریداری شده است .

 ملکی ظرفیت ذخیره سازی  در استان را  بیش از 560 هزار تن  بیان نمود و گفت :  از این مقدار  ظرفیت  ذخیره سازی 205 هزارتن  آن مربوط  به  بخش دولتی  و مابقی آن مربوط به بخش  خصوصی می باشد  همچنین بخش خصوصی و دولتی   شامل انبارهای  مکانیزه ،  سیلوهای فلزی و بتنی  می باشد  که دارای  استانداردهای  قابل قبول  در زمینه  نگهداری گندم هستند .

این مقام مسئول  استمرار بازرسی ها و نظارت  بر  خرید گندم  را امری ضروری دانست  و اذعان داشت :  در راستای  حفظ  صیانت  از بیت المال،    20  بازرس  در مراکز  شهرستانها  مستقر  شده اند  تا از بروز  هرگونه  مشکل احتمالی  ممانعت  بعمل آورند .

ملکی با اشاره  به پرداخت  مطالبات  کشاورزان  افزود  :  بانک کشاورزی  به عنوان  بانک عامل  جهت پرداخت مطالبات  کشاورزان  معرفی شده است  و تا کنون مبلغی معادل 22 میلیارد تومان  از مطالبات کشاورزان  را پرداخت نموده است و همچنان در حال پرداخت مطالبات کشاورزان می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز