امام جمعه پلدختر در همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر:

مواد مخدر جوانان را در سطح جامعه بی اعتبار می کند/تاکید برتقویت اعتقادات دینی در مبارزه با اعتیاد

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۶:۴۷
کد خبر: ۴۲۰۹۲۴
مواد مخدر جوانان را در سطح جامعه بی اعتبار می کند/تاکید برتقویت اعتقادات دینی در مبارزه با اعتیاد
صبح امروز با حضور مسئولین ارشد ومحلی شهرستان پلدختر ومردم شهرستان همایش بررسی آسیب های مواد مخدر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری فجر پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از پلدختر لرستان ،صبح امروز با حضور مسئولین ارشد ومحلی شهرستان پلدختر ومردم شهرستان همایش بررسی آسیب های مواد مخدر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری فجر پلدختر برگزار شد.

در این همایش امام جمعه پلدختر استعمال مواد مخدر را نشات گرفته از سستی و ناتوانی دانست و گفت:اعتیاد یک آسیب اجتماعی است که امنیت اجتماعی و روانی جامعه را هدف قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری افزود: مواد مخدر دارای دو بعد عوارض جسمی و روحی است که باعث می شود جوان آلوده به مواد مخدر را در سطح جامعه بی اعتبار کند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر عواملی متعددی در بروزش دخیل هستند،افزود: بی توجهی خانواده ها،رفقای بد و همنشینی با افراد معتاد ،ضعف اعتقادات دینی ،عدم آشنایی با آثار شوم اعتیاد و بیکاری از جمله مسائلی است که باعث می شود یک فرد به سوی مواد مخدر برود.

امام جمعه پلدختر گفت: دستگاههای انتظامی و قضایی باید به بهترین نحو ممکن با این بلای خانمانسوز مبارزه کنند.

وی ادامه داد: سایر دستگاهها نظیر قوه مقننه و مجریه نیز با تصویب قوانین بازدارنده و اجرای دقیق آن در سطح جامعه باید زمینه را برای بازدارندگی جامعه از خطرات ناشی از مواد مخدر فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سوری بیکاری را یکی از سر منشاهای اعتیاد دانست و گفت: دولت باید زمینه اشتغال و کار جوانان را فراهم کند.

خبرنگار: عباس دارایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز