معاون استاندار آذربایجان شرقی:

خسارات وارده به سیل زدگان تبریز تامین می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۹۸۴
خسارات وارده به سیل زدگان تبریز تامین می‌شود
پورمهدی گفت: کوتاهی برخی از دستگاه‌های اجرایی در ریخت‌وپاش‌های کارگاهی مانند تلنبار کردن خاک در یک پروژه شهری، عامل دیگری در آب‌گرفتگی معابر و جمع شدن گل‌ولای در خیابان‌ها بود که در این ارتباط هر یک از دستگاه‌ها باید پاسخگو باشند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش نیروهای امدادی، دستگاه‌های اجرایی و مشارکت موثر واحدهای ارتش و بسیج در مهار سیل تبریز گفت: با وجود شدت و ابعاد سیل در شهر تبریز، مدیریت درست و بسیج امکانات محلی برای مهار این بحران، از وارد شدن صدمات و خسارات بیشتر به مردم و زیرساخت‌های شهر جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی با بیان این که سیل تبریز خوشبختانه تلفات جانی نداشت و برآورد خسارات مالی نیز در حال بررسی است، افزود: سیل در عین این که مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورد و موجب آب‌گرفتگی معابر و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی شد اما از منظر دیگر هشدار و تمرینی برای دستگاه‌ها و سازمان‌های محلی بود که نسبت به اقدامات پیشگیرانه بیش از پیش آمادگی داشته باشند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی تبریز و حادثه‌خیز بودن آن بر ضرورت آمادگی سازمان‌ها به ویژه شهرداری تبریز برای مقابله با حوادث غیرمترقبه تاکید کرد و گفت: جمع‌بندی گزارش سیل تبریز که در سال‌های اخیر در نوع خود بی‌سابقه بوده همراه با بررسی نقاط قوت و ضعف آن به زودی ارایه خواهد شد و متناسب با آن نسبت به تامین خسارات وارد به شهروندان اقدام می‌شود.

پورمهدی خاطرنشان کرد: فارغ از شدت بارش‌ها، کوتاهی برخی از دستگاه‌های اجرایی در ریخت‌ و پاش‌های کارگاهی مانند تلنبار کردن خاک در یک پروژه شهری، عامل دیگری در آب‌گرفتگی معابر و جمع شدن گل‌ولای در خیابان‌ها بود که دراین ارتباط هر یک از دستگاه‌ها باید پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است بارش کم‌سابقه باران و تگرگ در روز یکشنبه در شهر تبریز که موجب آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در خیابان‌ها شد، برای ساعاتی زندگی مردم این شهر را با اختلال روبه‌رو کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز